تاریخچه بازی‌های پرسپولیس و تراکتورسازی

این بازی‌ ‌بزرگ و حساسی است، چون علی دایی ‌و علی کریمی را دارد، که هر چقدر بخواهد جو را آرام کند، قطعا تلاشش بیهوده است.

 

به گزارش «تابناک»، بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتور برد 4 ـ 1 در فصل 70 لیگ آزادگان بود؛ جالب این که ‌بهترین نتیجه تراکتور نیز برد 4 ـ 1 در فصل 90 در لیگ بر‌تر می‌باشد.

بنا بر این گزارش، در این بازی، کریم باقری روبه‌روی تبریزی‌ها روی نیمکت نمی‌نشیند اما انصاری فر شاید روبه‌روی پرسپولیس روی نیمکت باشد. راستی پرسپولیسی‌ها باز هم تشویقش می‌کنند؟

همچنین جواد کاظمیان هست، محمد نصرتی هست، سید صالحی و دهنوی هم هستند که می‌شود هم تشویق شدنشان را دید هم هو شدنشان (امیدواریم دومی را نبینیم). کسی چه می‌داند؟
 
تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز فردا از هفته اول سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاهی فوتبال ایران در حالی برای یاز دهمین‌بار به مصاف هم می‌روند که در ده دیدار رو‌در‌رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ بر‌تر 4 برد برای سرخ‌پوشان تهرانی، 5 برد برای تبریزی‌ها و یک تساوی ثبت شده است.

نتایج کامل ‌همه دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی در ادوار لیگ بر‌تر حرفه‌ای به شرح زیر است:

فصل اول لیگ بر‌تر:

دور رفت: تراکتورسازی صفر ـ پرسپولیس یک
دور برگشت: پرسپولیس 2 ـ تراکتورسازی یک

فصل نهم لیگ بر‌تر:

دور رفت: پرسپولیس 2 ـ تراکتورسازی یک
دور برگشت: تراکتورسازی یک ـ پرسپولیس یک
فرهاد خیرخواه در دقیقه 38 و با استفاده از اشتباه جلال اکبری‌، مدافع تیم پرسپولیس اولین گل بازی را به ثمر رساند اما، هادی نوروزی در دقیقه 58 بازی بازی را به تساوی کشاند.

فصل دهم لیگ بر‌تر:

دور رفت: پرسپولیس یک ـ تراکتورسازی صفر
دور برگشت: تراکتورسازی یک ـ پرسپولیس صفر

فصل یازدهم لیگ بر‌تر:

دور رفت: پرسپولیس صفر ـ تراکتورسازی یک
دور برگشت: تراکتورسازی 4 ـ پرسپولیس یک

فصل دوازدهم لیگ بر‌تر:

دور رفت: پرسپولیس صفر ـ تراکتورسازی یک
دور برگشت: تراکتورسازی 3 ـ پرسپولیس یک

در آخرین دیدار دو تیم که در تاریخ بیستم اردبهشت 92 در تبریز برگزار شد، تیم تراکتورسازی با نتیجه سه بر یک مقابل پرسپولیس به برتری رسید، زننده گل‌های آن دیدار: سید صالحی دقیقه 33 و مهدی کریمیان دقیقه 53 گیلسون 69 برای تراکتورسازی و رضا حقیقی 69 برای پرسپولیس بودند؛ جالب این که تک گل پیروزی بخش تراکتورسازی دور رفت سال گذشته توسط سید صالحی بازیکن فعلی پرسپولیس بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −  60  =