نام پادشاه آینده بریتانیا مشخص شد

جورج ششم پادشاه پیشین بریتانیا و پدر ملکه کنونی این کشور بود که در سال 1952 درگذشت و از آن زمان سلطنت به دختر او ملکه الیزابت دوم انتقال یافته است . امسال شصت و یکمین سال پادشاهی ملکه بر بریتانیا است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا نام نوزاد سلطنتی جدید "جورج الکساندر لوییس" خواهد بود و لقب سلطنتی او شاهزاده "جورج کمبریج" خواهد بود.

در صورت پادشاهی شاهزاده تازه متولد شده از او با عنوان " جورج هفتم " یاد خواهد شد.

جورج ششم پادشاه پیشین بریتانیا و پدر ملکه کنونی این کشور بود که در سال 1952 درگذشت و از آن زمان سلطنت به دختر او ملکه " الیزابت دوم " انتقال یافته است . امسال شصت و یکمین سال پادشاهی ملکه بر بریتانیا است.

گفتنی است در زمان جورج سوم  نیز که از 1760 تا 1820 سلطنت کرد ، امپراتوری بریتانیا در شکستی فاحش از کلونی های تازه استقلال یافته آمریکا شکست خورد و دولت ایالات متحده در 1776 با انتشار اعلامیه ای رسما استقلال خود را از بریتانیا اعلام کرد.

جورج سوم پس از 7 سال جنگ با کلونی های اعلام استقلال کرده در نهایت در سال 1783 شکست خورد و آمریکا رسما به عنوان کشور " ایالات متحده آمریکا" تثبیت شد.

نام شاهزاده تازه متولد شده خاندان سلطنتی که فرزند پسر شاهزاده ویلیام (نوه ملکه انگلیس) و کاترین میدلتون (همسرش) است طبق سنتی دیرین با ترکیبی از نام ها و شخصیت های پیشین خاندان سلطنتی این کشور برگزیده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد می گوید

    پس پادشاه فقط واسه ما بد بود!!!
    امان از اين انگليسيها!!!

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2