ویژه برنامه «ضیافت الهی» در شب ۲۱ رمضان

فاضلی خبر داد

تهیه کننده ضیافت الهی گفت: مرتضی طاهری ، مداح اهل بیت (ع) بمناسبت شهادت امام علی(ع) امشب، 7 مرداد ماه با حضور در برنامه ضیافت الهی شبکه دو به نوحه سرایی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  محمد تقی فاضلی، تهیه کننده "ضیافت الهی" در گفت‌وگو با   تسنیم، گفت: مرتضی طاهری ، مداح اهل بیت (ع) امشب، 7 مرداد ماه با حضور در برنامه ضیافت الهی شبکه دو به نوحه سرایی  می‌پردازد.

وی با اعلام این که این دعوت به مناسبت شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و لیالی قدر صورت گرفته افزود: مرتضی طاهری از مداحان شناخته شده کشور امشب با اجرای دلنشین خود دل ها را روانه حرم حضرت علی علیه السلام می کند.

فاضلی اضافه کرد: امشب در برنامه "ضیافت الهی" میزبان یونس حبیبی از جانبازان سربلند کشور خواهیم بود، این بزرگوار که 75 درصد جانبازی دارد با خانواده خود در برنامه حضور پیدا خواهد کرد.

به گفته این تهیه کننده، این ویژه برنامه پیش از این در قالب آیتم "مسافران سرزمین عشق"  به زندگی و دغدغه جانبازان دفاع مقدس می‌پرداخت و تصور کردیم بهتر است از حضور این بزرگواران در برنامه استفاده کنیم، بنابراین فرصتی فراهم شد تا این جانباز عزیز با خانواده خود در برنامه حاضر شده و به صورت رو در رو با مخاطبان گفت و گو کند.

"ضیافت الهی" کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به مناسبت ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و هر شب ساعت 21 با اجرای شهرام شکیبا و فرهاد فخر بخش روی آنتن تلویزیون می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  35