عرضه‌کنندگان به فروش‌های اعتباری توجه کنند

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در مورد رضایت پتروشیمی از بورس گفت: بورس کامل نیست ولی هنوز هم جایگاهی است که می‌توان قبول کرد که همه مشتریان پتروشیمی می‌توانند در شرایط لازم رقابتی و با نگاه عدالت‌محورانه در آن حضور پیدا کنند و محصولات مورد نیاز خود را جذب کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عبدالحسین بیات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بودن بورس بسیار بهتر از این است که مشتریان سرگردان را به دنبال مجتمع‌ها و شرکت‌های پتروشیمی بفرستیم در حالی که معلوم نیست شرکت‌ها با چه فرآیندی برخورد کنند و امکان دارد به یکی بیشتر و به یکی دیگر کمتر توجه شود.

وی گفت: به نظر می‌رسد فعلا فرآیند بورس خوب است اما عزیزان در بورس باید تلاش کنند که کار مبادله‌ی کالا بیشتر آسان شود و سرعت بالاتری پیدا کند.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ادامه داد: از عرضه‌کنندگان محصولات در بازار بورس هم تقاضا می‌کنیم که به ایجاد شرایط آسان از جمله فروش‌های اعتباری توجه ویژه‌ای داشته باشند تا مشتریان ما در صنایع تکمیلی بتوانند مواد مورد نیاز خود را به راحتی به دست آورند.

بیات تاکید کرد: در بخش صنایع تکمیلی نیز همکاران رضایت خود را از فرآیندی که در این دو _ سه سال اخیر ایجاد شد و در آن تلاش برای ثبات قیمت، ثبات عرضه و دسترسی آسان به محصولات بود نشان دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −    =  35