احمدی‌نژاد چند سال از ریاست جمهوری‌اش را در سفر خارجی گذراند؟

احمدی نژاد در سال 84 و حدود یک ماه پس از به دست گرفتن سکان دولت در اولین سفر خارجی خود، برای حضور در سازمان ملل رهسپار نیویورک آمریکا شد (در همان سفر بود که ادعا کرد هاله نور داشته است!). او در این مدت 118 بار یعنی به طور متوسط هر سه هفته یک بار به سفر خارجی رفت…حال این سفرها برای ملت ایران دستاوردی داشته است یا خیر، موضوعی است که قضاوت درباره آن با خود مردم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از عصر ایران محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری که چند روز دیگر عنوان سابق کنار سمتش خواهد نشست، یکشنبه شب در تلویزیون حاضر شد تا با مردم سخن بگوید. در این برنامه مثل اغلب حضورهای دیگر احمدی نژاد در تلویزیون، مرتضی حیدری به عنوان خبرنگار روبروی او نشست تا برای صحبت‌هایی که رئیس دولت آماده کرده بود سوال مناسب طراحی و بیان کند.

در قسمتی از این برنامه تلویزیونی که آخرین حضور احمدی نژاد در قامت رئیس جمهور در برابر دوربین صدا و سیما بود، حیدری به احمدی نژاد گفت: خیلی ها دوست داشتند بزرگراهی به نام شهید احمدی نژاد درست شود، احمدی نژاد که به نظر می رسید مشتاق شنیدن چنین سوالی بود این گونه پاسخ داد: " درست می شود، شاید یکی از بزرگراه ها را به همین اسم نام گذاری کنند. براساس گزارش بخش های مسئول، ما به اندازه ساعات موظف یک خلبان در 30 سال پرواز داشته ایم و باید چند گواهینامه پرواز بگیریم. " و در جایی دیگر نیز از انجام حدود 115 سفر خارجی در این هشت سال خبر داد.
 

احمدی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  28