ارزش مسی ۵۸۰ میلیون یورو اعلام شد

ساندرو روسل، رئیس باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا ارزش لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم خود را که چهار بار موفق به دریافت توپ طلا شده است، 580 میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ساندرو روسل در گفتگو با شماره روز یکشنبه روزنامه ورزشی اسپورت چاپ کاتالانیا اعلام کرد هر تیمی که خواهان لیونل مسی است باید 250 میلیون یورو برای پایان دادن به قرارداد این بازیکن با باشگاه اف ث بارسلونا بدهد و علاوه بر آن 56 درصد مالیات نیز بپردازد.

وی افزود در حال حاضر هر بازیکنی از بارسلونا که خواهان جداشدن از تیم و رفتن به یک باشگاه دیگر است، می تواند برود به جز لیونل مسی.

رئیس باشگاه کاتالانیا همچنین درباره مکمل بودن لیونل مسی و نیمار،‌مهاجم برزیلی جدید بارسلونا که تابستان امسال از اف ث سانتوش برزیل به بارسلونا آمد، ابراز نگرانی کرد.

روسل ابراز اطمینان کرد که لیونل مسی فقط می تواند به خودش حسادت کند و نیمار برای تطبیق دادن خود با شرایط باشگاه و هماهنگ کردن خود در زمین مسابقه با لیونل مسی به زمان نیاز خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، رئیس باشگاه بارسلونا افزود در شرایط کنونی مسی می تواند بیشتر به نیمار کمک کند تا این که نیمار به مسی. نیمار می تواند با جلب توجه مدافعان تیم های حریف، فشارها بر لیونل مسی را کاهش دهد و میدان عمل وی را گسترش دهد. اگر پیش از این مسی می بایست با چهار مدافع روبرو باشد از این پس احتمالا با سه مدافع روبرو خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =