زیباترین کوچه‌های شهر تهران معرفی شدند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به پنج ویژگی که در انتخاب کوچه‌های زیبا در نظر گرفته شده است، گفت: باید اعضای شورایاری‌ها احساس کنند یک رقابت جدی در شهر وجود دارد. باید رقابت به وجود بیاید، اما در حال حاضر این حال و هوا و انگیزه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، محمد جواد شوشتری در مراسم اختتامیه «جشنواره کوچه‌های زیبا» افزود: در جهت زیباسازی شهر تهران بارها گفته شده اگر شهروندان اراده‌ای نکنند برای اینکه اتفاقی در شهر بیفتد هیچ اتفاقی در شهر نخواهد افتاد. مسئله‌ تخریب اموال شهری و اصطلاحات وندالیسم موضوعی است که بسیاری از هزینه‌های نگهداشت شهری را به خود اختصاص می‌دهد.
 

وی تاکید کرد: مراقبت از اموال داخل شهر به عهده مردم است. امروز که وضعیت خیابان ولیعصر (عج) را مورد بررسی قرار می‌دهیم بسیاری از پایه چراغ‌هایی که شاید کمتر از چهار سال قبل نصب شده بودند در حال حاضر قابلیت استفاده ندارند و تخریب شده‌اند؛ بسیاری از سطل‌های زباله دیگر وجود خارجی ندارند. این مسئله تنها با ایجاد حس شهروندی قابل حل است. ایجاد شورایاری‌ها از بطن مردم که احساس مسئولیت کنند در قبال زحمات و خدماتی که توسط مدیران شهرداری با پول خود مردم حاصل می‌شود اتفاق بسیار خوبی بود و بسیاری خلاء‌ها پر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3