خلعتبری تمایل دارد به ایران بازگردد

تسنیم: علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی والیبال ایران با اشاره به شرایط محمدرضا خلعتبری اظهار داشت: با خلعتبری صحبت کرده‌ام و خودش تمایل دارد که به ایران برگردد. خلعتبری قراردادی دارد که اگر بخواهد از تیمش جدا شود باید یک میلیون دلار خسارت بدهد. این بازیکن توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد.

وی ادامه داد: رویانیان ابراز تمایل کرده بود که او را به ایران بازگرداند. ما هم قول داده‌ایم هر کمک غیرمالی از دست‌مان بربیاید برای‌شان انجام دهیم. ظاهرا وضعیت مالی رویانیان هم خیلی خوب نیست اما اگر شرایط فراهم شود تلاش می‌کنیم این بازیکن را از لیگ امارات به ایران بیاوریم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی، گفت: ما تا بازی‌های جام‌جهانی 7 یا 8 بازی را برگزار خواهیم کرد. در آبان‌ماه که وضعیت تمام تیم‌ها مشخص خواهد شد چند گزینه داریم.
 
وی افزود: تیم‌هایی از آفریقا، آمریکای جنوبی و حتی اروپا مدنظر داریم اما هنوز چیزی قطعی نیست و باید شرایط را بررسی کنیم.
 
کفاشیان در خصوص معرفی سلطانی‌فر به عنوان گزینه وزارت ورزش، خاطرنشان کرد:  امیدوارم وزیر آینده بتواند برای ورزش امکانات مورد نیاز را فراهم کند تا پیشرفت کنیم یا حداقل در جایگاهی که هستیم بمانیم.
 
وی با بیان اینکه کمبود امکانات باید خیلی زود بررسی و رفع شود، گفت: ورزش ما نیاز به یک بازنگری دارد که بتوانیم خودمان را برای بازی‌های آسیایی و جهانی پیش‌رو آماده کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  6