کری خوانی امیر جعفری در ماه عسل

روزنامه تماشا: امیر جعفری روی استقلالی بودنش تاکید دارد و می گوید آرزو دارد پسرش در تیم استقلال بازی کند و بعد از گل زدن به پرسپولیس عکس پدرش را نشان دهد.

امیر جعفری میهمان آخرین برنامه ماه عسل احسان علیخانی بود. جعفری که از دوستان صمیمی علیخانی است حضورش در این برنامه را با کری خوانی شروع کرد.
 
او بعد از سلام و علیکی کوتاه بعد از این که علیخانی به او گفت که لباس آبی پوشیده است، گفت: «من اول برنامه یک چیزی بگویم. آقای علیمردانی (میهمان دیگر برنامه) همیشه برای من اسطوره مقاومت و تلاش بوده اند. می خواهم به پرسپولیسی ها بگویم که آنها هم اگر مقاومت و تلاش داشته باشند بالاخره می توانند قهرمان بشوند. این را اول برنامه گفتم که تکلیفم با شما مشخص شود. من اولش هم که آمدم اینجوری آمدم تو. (با دستانش عدد 4 را نشان می دهد.)»
 
امیر جعفری: پسرم باید استقلالی شود، زوری است!
 
علیخانی در جواب او گفت: «من اگر بخواهم عدد نشان دهم که عددش بیشتر است (او با دستانش عدد 6 را نشان می دهد.)»
 
جعفری: «من یک چیزی می توانم بگویم؟ اگر مدیر شبکه 3 بیدار است اگر فیلمی وجود دارد در مورد شش تایی که استقلال خورده من همینجا اعلام می کنم که قول می دهم پرسپولیسی شوم. یک صحنه از این بازی را نشان دهند. این یک دروغ تاریخی است و تحریف شده است. البته من می ترسم که بیشتر از این در مورد استقلال صحبت کنم و یک امتیاز از این تیم کم شود.»
علیخانی: «برو مدیرعامل سابق را پیدا کن که در گذشته این فیلم را پیدا کرد و آتش زد.»
 
زمانی که جعفری می خواست جواب او را بدهد علیخانی با قطع کردن حرف هایش به او اجازه نداد: «دیگر نمی گذارم حرف بزنی، تمام شد و برو آن مدیرعامل را پیدا کن. این همه بزرگ های فوتبال هستند برو از آنها بپرس. اگر الان هم حساب کنی 5 تا پله پایین تر از ما هستید.»
 
جعفری: «شما هم تا کم می آورید بگویید شش تایی ها. ما هر وقت می بازیم می گوییم باختیم اما اینها که می بازند می گویند شش تایی ها. طرف متولد 68 است است و از شش تایی های 58 حرف می زند. آقا من روی استقلال خیلی تعصب دارم. حتی به بچه ام هم گفته ام که در انتخاب کردن هر چیزی آزاد است به غیر از انتخاب تیمش. او حتما باید استقلالی شود و این زوری است.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. پرسپولیسی شش آتیشه می گوید

    آقای جعفری مشخصه که هیچوقت رشد نکرده ونمیکنی . تمام ستارگان درجه یک سینما پرسپولیسی هستند سعید راد . جمشید مشایخی عزت الله انتظامی و….. همون بهتر که توششتایی بمونی !!!!

ارسال یک پاسخ

9  +  1  =