رشد ۱۵ درصدی کاربران الکترونیکی بانک اقتصادنوین

در ادامه استمرار رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده‌ کنندگان خدمات الکترونیکی در پایان تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان تیر ماه از مرز 2 میلیون و 480 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان تیر سال گذشته، 15 درصد رشد نشان می‌دهد.
لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین به منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان تاکنون خدمات متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله بانکداری الکترونیکی راه‌اندازی کرده است که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی اینترنتبانک همراه اشاره کرد.
کاربران برای استفاده از این خدمت نیاز به نصب نرم‌افزار جدید بر روی تلفن همراه ندارند و تنها با فراخوانی یک صفحه وب از طریق آدرس اینترنتی /https://modern.enbank.net/ibmob می‌توانند به این خدمت دسترسی پیدا کنند.
این خدمت بانک اقتصادنوین به گونه‌ای طراحی شده که به صورت اتوماتیک اندازه صفحات آن متناسب با سایز صفحه گوشی‌های همراه و یا تبلت‌ها تنظیم ‌می‌گردد. صرفه‌جویی در وقت و هزینه، انجام امور بانکی در هر ساعت از شبانه‌روز، عدم جابجایی وجه نقد، تطبیق‌پذیری کامل با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی کننده‌ی اتصال GPRS, Wifi و سرعت بسیار بالای ارائه خدمات در بستر مخابراتی با پهنای باند کم از جمله مزایای استفاده از اینترنتبانک همراه اقتصادنوین است. این امکانات کنار هم جذابیت و تجربه اینترنتبانک را روی گوشی تلفن همراه برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
مشتریانی که دارای سرویس اینترنتبانک می‌باشند قادر خواهند بود برای ورود به اینترنتبانک همراه از نام کاربری و رمز عبور اینترنت‌بانک خویش استفاده نمایند و با استفاده از این سرویس از تمامی خدمات اینترنتبانک بر روی تلفن همراه و یا تبلت بهره‌مند گردند.
علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000 – 021 نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به سوالات کاربران و هموطنان عزیز در این باره هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  +    =  69