درآمد میلیاردی شراکت شرکای تنگستانی را به‌هم زد/ پلیس پیگیر پرونده کلاهبرداری

کلاهبرداری چند شریک در شهرستان تنگستان موجب اعلام دعوی در محاکم قضایی و انتظامی شد و فرمانده انتظامی نیز از پیگیری جدی برای این موضوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مهر، چند نفر که با همکاری هم از اصفهان طلا را خریداری و در شهرهای مختلف استان بوشهر از جمله اهرم و بوشهر و کنگان توزیع می‌کردند و به طلافروشی‌های این شهرها می‌فروختند اختلافاتی را بر سر مشکلات مالی با هم پیدا کردند.

یکی از این افراد مبلغی که گفته می‌شود حدود پنج میلیارد تومان است را گرفته و چند روزی مخفی می‌شود و هر چند گفته می‌شد که از کشور خارج شده است ولی پس از مدتی خود را تسلیم کرده و مشخص می‌شود که در کنگان حضور داشته است.

هر چند این شخص ادعا می‌کند که کسی از او طلبی ندارد ولی طلبکاران می‌گویند که پول آنها را برداشته و باید سهم آنها را پس دهد.

گفته می‌شود که یکی از کارمندان یک بانک در اهرم نیز در این پرونده دخالت داشته و پول‌های مورد معامله در این قضیه توسط وی از بانک برداشته و یا به بانک سپرده می‌شده است و سود بسیار زیادی از این طریق نصیب آنها می‌شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بدون آنکه به بیان جزئیات این پرونده بپردازد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جدیت و حساسیت بالایی پیگیر این پرونده است و مجوز لازم را از مراجع قضایی نیز گرفته‌ایم و اطلاعات بیشتر در این ارتباط را پس از تحقیقات بیشتر اعلام خواهیم کرد.

سردار حیدر عباس‌زاده از دستگیری چهار نفر در این پرونده خبر داد و بیان داشت: تحقیقات و بررسی‌ها برای این پرونده ادامه دارد و پس از به نتیجه رسیدن تحقیقات، نتایج و توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −  26  =