بررسی وضعیت آخرین وزیر پیشنهادی روحانی

عملکرد مسعود سلطانی فر ، به عنوان اخرین وزیر معرفی شده برای تصدی وزارت ورزش و جوانان زیر زره بین نمایندگان مردم بررسی می شود.مرادی و قادرمرزی به عنوان اولین مخالف و کاتب به عوان موافق از عملکرد وزیر پیشنهادی دفاع کرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عملکرد مسعود سلطانی فر ، به عنوان اخرین وزیر معرفی شده برای تصدی وزارت ورزش و جوانان زیر زره بین نمایندگان مردم بررسی می شود.مرادی و قادرمرزی به عنوان اولین مخالف و کاتب به عوان موافق از عملکرد وزیر پیشنهادی دفاع کرد

صلاحیت برخی وزرای پیشنهادی روحانی زیر سوال رفته است

سالار مرادی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز پنجشنبه پارلمان در سخنانی به عنوان نماینده مخالف سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: این جانب از جمله نمایندگانی بودم که در موضوع تحقق حماسه سیاسی، ضمن احترام برای همه کاندیداهای ریاست جمهور، با افتخار به صورت رسمی و در منطقه کردستان از برنامه‌ها و افکار و شخصیت آقای روحانی حمایت کرده و خواهم کرده، قطعاً حمایت بنده و رای 72 درصدی مردم کردستان به آقای روحانی، حمایت از برنامه‌های وی بوده است.

وی افزود: امید ما دراین دولت توجه به حقوق افرادی است که تاکنون یا کمتر مورد توجه قرار گرفتند یا باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرند.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: ‌آقای روحانی! قرار ما این بود که از ظرفیت نیروهای کرد و اهل سنت در کابینه استفاده شود، امیدواریم در سایر سطوح و بدنه دولت از ظرفیت نیروهای اهل سنت و کرد کشور نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه ناگفته نماند مخالفتم با آقای سلطانی‌فر هیچ‌گونه منافاتی با شایستگی‌ها و توانمندی‌های وی در سوابق اجرایی کشور ندارد، گفت: آقای سلطانی‌فر! مروری بر سوابق سیاسی شما جدا از سال 58 تا 60 نشان می‌دهد که جنابعالی از سال 61 تا 88 در بحث‌های مختلف وزارت کشور بوده‌اید، بر این اساس حضور شما در وزارت ورزش سایه سنگینی بر این وزارتخانه می‌گستراند و این سوال مطرح می‌شود که آیا شما همچون روال مردم از ورزش به عنوان پلکانی که برای دست یافتن به مناصب مختلف استفاده می‌شد، استفاده می‌کنید و این روال را ادامه می‌دهید؟

به گفته وی، در بسیاری از استان‌ها هیئت‌های ورزشی را کسانی مدیریت می‌کنند که نه سابقه ورزشی دارند و نه ورزشکار بوده‌اند بلکه افرادی با سوابق سیاسی هستند؛ جنابعالی برای توسعه ورزش معلولان جسمی و حرکتی چه برنامه‌ای دارید؟ آیا برای بیمه و اشتغال ورزشکاران برنامه‌ای را در نظر گرفته‌اید؟

نماینده سنندج در مجلس در بخش دیگری از سخنانش به طرح سوالات دیگری پرداخت و گفت: برنامه شما (سلطانی‌فر) برای ورزش بانوان چیست؟ سهم جوانان در دستگاه شما آیا همان یک معاونت که در حد خیلی کمرنگ دیده شده خواهد بود و یا اینکه با توجه به موضوع مهم تربیت جوانان، تدابیر دیگری در این زمینه اندیشیده‌اید؟ باید از جوانان در حوزه اشتغال حمایت جدی شود.

سالار مرادی در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای روحانی‌!به دلایل و بهانه‌هایی صلاحیت برخی وزرای پیشنهادی شما زیر سوال رفته است، باید نمایندگان مجلس بدانند رایی که امروز می‌خواهند بدهند بر اساس منافع ملی نه بر اساس جریان‌های سیاسی یا فرهنگی باشد.
 

سلطانی‌فر برای وزارت ورزش تخصص ندارد

حامد قادرمرزی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (پنجشنبه)‌پارلمان در سخنانی به عنوان مخالف سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: همیشه دم از شایسته‌سالاری می‌زنیم اما باید بدانیم که آقای سلطانی‌فر که 34 سال در این کشور خدمت کرده تنها 32 سال در مناصب مختلف وزارت کشور بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  58  =  61