جلالی: ۹ بازیکن مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید بازیکنان مصدوم زیادی دارد ولی امیدوار است تا نتیجه‌ خوبی را در بازی فردا کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا  مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: ابتدا به خاطر عدم حضور در نشست خبری دو بازی‌مان در اصفهان از رسانه‌های اصفهان عذرخواهی می‌کنم و دلیل حضور نیافتنم معذوریتی بود که داشتم.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش تصریح کرد: 9 بازیکن‌مان شرایط بازی ندارند و در اصفهان که از بازیکنان جوان استفاده‌ کرده‌ایم، خودشان را نشان دادند و تیم باطراوتی داریم و دستمان باز است. وقتی تمرینات آماده‌سازی را شروع کردیم بعضی از بازیکنان آخرین روزها به ما اضافه شدند؛ در حالی که آنها یاران اصلی ما بودند. راه دور را می‌بینم و در سه جام حضور خواهیم داشت. بنابراین باید تیممان بادوام باشد.

جلالی درباره مسائل حاشیه‌ای که برای این تیم رخ می‌دهد، گفت: مسائل درونی تیم نباید به بیرون انتقال یابد و باید در درون تیم این موضوعات حل شود و اجازه نخواهم داد از این به بعد این مسائل رسانه‌ای شود. جلسه انضباطی میثم بائو و سیدمحسن حسینی برگزار شده است و شنبه جلسه‌ای با حضور زینی‌زاده با بازیکنان خواهم داشت. 30 سال در مدرسه معلمی کرده‌ام ولی هیچ شاگردی را از کلاسم اخراج نکردم و باید بازیکنان بدانند که در اختیار تیم هستند و اینها قواعد حرفه‌ای است و بازیکنان باید یاد بگیرند تا دید حرفه‌ای داشته باشند. این موضوع‌ها را به آنها گوشزد خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان با بازیکنان صحبت کردم و گفتم این بازی برای خروج از مرحله سخت است و قبل از بازی با سپاهان به آنها گفتم این بازی به ما اعتبار می‌بخشد و در این بازی نیز می‌گویم که در مسیر اهدافمان قرار داریم.

وی درباره کیفیت توپ‌های لیگ برتر هم بیان کرد: توپ‌ها استاندارد هستند ولی استاندارد حداقل و حداکثر دارد و این توپ‌ها حداقل استاندارد را دارا هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازان درباره تیم مس کرمان، بیان کرد: مس کرمان بازیکنان سرعتی خوبی دارد و به تیم حریف فشار می‌آورد تا تیم حریف تحت فشار قرار گیرد، نمی‌توانم نقاط ضعف این تیم را بگویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان، بیان کرد: با لطف خدا در چهار بازی هفت امتیاز کسب ‌کرده‌ایم و این تیم در مسیر پیشرفت است. در دو بازی اول روزهای سختی را داشتیم و از هواداران تشکر می‌کنم که برخورد خوبی با ما داشتند، در حالی که نتایج مناسبی نگرفته بودیم. ناراحتی را در آنها می دیدم، ولی یک کلمه منفی نگفتند و من به خاطر چنین فرهنگی تبریک می‌گویم. این هواداران شایسته بهترین‌ها هستند و امیدوارم خدا کمک به ما کمک کند تا تیم شایسته‌ای داشته باشیم.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄  25  =