فردا؛ مراسم معارفه سرپرست وزارت آموزش و پرورش

مراسم معارفه علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش فردا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، پس از آنکه محمدعلی نجفی نتوانست نظر مثبت نمایندگان مجلس را  کسب کند، گزینه های متعددی برای وزارت آموزش و پرورش مطرح شد.

در میان تمام گزینه ها، در نهایت علی اصغر فانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد و این در حالی بود که وی تجربه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش در ابتدای دولت نهم را دارد.

مراسم معارفه فانی فردا در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود تا وی به طور رسمی فعالیت خود را در این وزارتخانه آغاز کند.

در کارنامه سوابق کاری فانی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه 16 در تاریخ اول فروردین 59، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 16 از تاریخ اول فروردین 60، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال 1364، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 64 تا 68، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های 68 تا 72، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های 72 تا 76، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های 76 تا 77، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های 77 تا 78، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 77 تا 80، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 80 تا 84 ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از 8 شهریور 84 تا 18 آبان 84، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود.

فانی امروز از سوی رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم منصوب شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد می گوید

    امیدوارم هرکی وزیر می شه رویکرد ویژه ای به تولید بی محتوای پایه ی ششم ، طرح مجتمع ها ی بی فایده ، سر کلاس بردن آشپز و سرایه دار و راننده ، تبدیل به کلاس شدن آزمایشگاه و نماز خانه و انباری و از همه مهمتر و وضع ما معیشتی معلمان داشته باشه

  2. وحیدی می گوید

    اقای حاجی بابایی به محض حصول اطمینان از عدم وزیر شدن بلافاصله در عرض 20 روز انتقالی اغلب شورای معاونین خود که بیشتر همدانی هستند به دانشگاه فرهنگیان راانجام داد که بیشتر آنها همدانی هستند ……؟؟؟؟ازجمله صبح خیز وسحر خیز حیدری. نوری .عرفی. فرهادی. مستقیم .اسدی گرمارودی. حاج کریم . عبدالهیان. فضلی خانی .سویزی ..نکته جالبتر که سوال دانشگاه فرهنگیان است حکم انتصاب این افراد در دانشگاه وافزایش حقوق قابل توجه در حکم آنان لحاظ شده در حالی که هنوز پشت میز مدیریتی خود درحوزه ستادی هستند …..؟؟

ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3