رقابت آماری مجیدی و برهانی در ایران و آسیا

مجیدی و برهانی در این فصل هر دو به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار می گیرند اما در مجموع مجیدی بیشتر از برهانی بازی کرده و با به ثمر رساندن سه گل آمار بهتری را در مقایسه با آرش ثبت کرده است

قانون آنلاین- کورس فرهاد مجیدی و آرش برهانی برای ثبت رکوردهای ماندگار گلزنی در باشگاه استقلال یکی از رقابت های درون تیمی جذاب است که هواداران آبی ها با وسواس خاصی آن را پیگیری می کنند.

برهانی و مجیدی در حال حاضر به ترتیب با 97 و 92 گل برترین گلزنان تاریخ این باشگاه محسوب می شوند و هر دو امیدوارند در فصل جاری به آمار 100 گل زده با پیراهن آبی دست پیدا کنند. باشگاه استقلال با وجود قدمت 67 ساله هنوز هیچ بازیکن 100 گله ای را نداشته و باید دید ابتدا مجیدی می تواند به این عنوان دست پیدا کند یا ارش برهانی. مجیدی و برهانی در این فصل هر دو به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار می گیرند اما در مجموع مجیدی بیشتر از برهانی بازی کرده و با به ثمر رساندن سه گل آمار بهتری را در مقایسه با آرش ثبت کرده است.

مجیدی و برهانی در عرصه رکورد گلزنی در رقابت های آسیایی هم با هم رقابت دارند. البته با این تفاوت که در اینجا مجیدی بیشتر از برهانی برای استقلال گل زده. کاپیتان استقلال تا کنون 23 گل آسیایی را برای تیمش زده که در این بین 14 گل را در لیگ قهرمانان آسیا و 9 گل دیگر را در رقابت‌های جام در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رسانده است. پس از مجیدی، آرش برهانی با 12 گل در رده دوم قرار دارد و خیلی بعید است بتواند تعداد گل هایش در بازی های بین المللی را به گل های مجیدی نزدیک کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =