پلی‌استیشن ۴ اواسط نوامبر رونمایی می‌شود

کنسول جدید پلی‌استیشن با نام 4 در تاریخ 15 نوامبر رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، شرکت سونی روز گذشته در کنفرانس GamesCom عنوان کرد که گیمرها باید تقویم را پیش روی خودشان بگذارند و برای محصول جدید این شرکت که 15 نوامبر رونمایی می‌شود، روزشماری کنند.

سونی می‌خواهد کنسول پلی‌استیشن4 را در این تاریخ رونمایی کند.

جالب است که برای این محصول که پیش از این اطلاعات دقیقی از آن در دست نبود بالغ بر یک میلیون نفر حول قیمت 399 دلار برای آن پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

صنعت بازی در فصل تعطیلات از استقبال بسیار خوبی برخوردار بود و بسیاری از گیمرها به استقبال محصولات جدید دو شرکت رقیب سونی و مایکروسافت نشسته بودند و بر این اساس بسیاری برای حمایت از کمپانی مورد نظر خود، پیش درخواست برای نمونه جدیدی از این محصولات را داده‌اند.

این شرکت درصدد است تا محصول جدید خود را در 32 منطقه جغرافیایی مختلف رونمایی کند تا علاوه بر این توزیع منطقه‌ای شده باشد، مانع بحث‌هایی چون تبعیض هم شده باشد.
گفته شده که قیمت کنسول دستی این شرکت تا 199 دلار خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که مدل‌های وای‌فای و 3G نیز همان قیمت‌های 249 و 299 دلار را دارند یا با تغییراتی روبرو می‌شوند.

قابلیتی که برای این کنسول در نظر گرفته شده امکان اشتراک ویدئو بازی با رقبا است تا نحوه عملکرد و واکنش‌های آن‌ها در حین بازی مشخص شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  58  =