سومین روز منفی شاخص بورس در هفته جاری

بورس تهران با افت 286 واحدی در معاملات امروز، همچنان در کانال 59 هزار واحد قرار دارد و تنها 281 واحد تا دومین عقب نشینی و رسیدن به کانال 58 هزار واحد فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، شاخص بورس تهران با توجه به پشت سر گذاشتن هفته‌ای پر نوسان، امروز سومین روز منفی خود را در هفته جاری  به ثبت رساند و با افت 286 واحدی به 59 هزار و 281 هزار واحد رسید. بر این اساس  با افت امروز و عقب نشینی شاخص از کانال 60 هزار واحد ، ارزش بازار به 283 هزار میلیارد تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، بانکی‌ها از جمله بانک ملت، پاسارگاد، پارسیان، تجارت، صادرات شرکت های بود که بیشترین نقش در افت شاخص را در اختیار داشتند. همچنین علاوه بر این، گل‌گهر، پتروشیمی تأمین و هلدینگ خلیج فارس از دیگر نماد‌هایی بودند که در افت بورس تهران مؤثر بودند.

گفتنی است، بورس تهران پس از اینکه شنبه بورس  تهران قله 60 هزار واحدی را فتح کرد و ولی روز بعد با افت 472 واحدی شاخص به کانال 59 هزار واحد عقب نشینی کرد و در روز‌های بعد نیز با نوساناتی، در کانال 59 هزار واحد باقی ماند و تا کنون نیز در این ارقام باقی مانده است. با توجه به افت امروز شاخص تنها 281 واحد تا عقب نشینی به کانال 58 هزار واحد فاصله دارد و باید دید در ابتدای هفته آینده بورس با چه شرایطی باز می‌شود.

به گزارش تسنیم، شرکت ارتباط سیار ایران روز گذشته به عنوان یکی از شرکت‌های انتقالی از فرابورس به بورس تهران امد و با قیمت 4200 تومان نماد آن باز شد و امروز نیز با رشد اندک 141 ریالی به 42142 ریال رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  21  =