بنیامین از آلبوم جدید و کنسرت رایگانش می گوید

بنیامین بهادری بعدها دو آلبوم جدی و رسمی را منتشر کرد که هرکدام در شمارگان چند صد هزارتایی به فروش رفت. بنیامین بهادری که اغلب مردم او را با نام کوچکش می‌شناسند، یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان است که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های موسیقی پاپ شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از عصر ایران بنیامین، امسال تور کنسرتش را در اروپا هم برگزار کرد. او در قالب این تور در شهرهای لندن، هامبورگ، کلن و آمستردام روی صحنه رفت تا برای هوادارانش در خارج از کشور به اجرای برنامه بپردازد. هفته گذشته فرصتی دست داد تا  او که این روزها در حال ضبط و تولید آلبوم جدیدش است، با جام جم به گفت‌و‌گو بنشیند و درباره دیدگاهش به موسیقی پاپ و جایگاه ترانه در آن سخن بگویید. او با تاکید بر این که هیچ‌گاه دوست نداشته خواننده‌ای زیرزمینی باشد برای ما درباره چگونگی لو‌رفتن نخستین آهنگش گفت و این که چگونه در آن سال‌های دور سر از بازار غیر رسمی موسیقی درآورده است.

بنیامین خبر دست اول و جالبی هم برای مخاطبان داشت. او گفت روزی آرزو کردم اگر تعداد کنسرت‌هایم سه رقمی شود، صدمین کنسرتم را به صورت رایگان به مردم هدیه دهم. حالا روز موعود فرا رسیده است و او قصد دارد صدمین و بزرگ‌ترین کنسرتش را به صورت رایگان به علاقه‌مندانش هدیه دهد.
 

height=431

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  52