مدیر عامل خانه سینما یک نماینده مجلس را به مناظره دعوت کرد

پس از اظهارات حجت الاسلام حسینی نماینده مجلس که در آن نقدهایی به عملکرد خانه سینما وارد کرده بود، مدیرعامل خانه سینما وی را به مناظره درباره این نهاد صنفی فراخواند.

به گزارش مهر، محمد مهدی عسگرپور مدیر عامل خانه سینما با انتشار نامه ای خطاب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به تازگی در گفتگویی اعلام کرده بود به دقت مسایل سینما را رصد می کند و درباره خانه سینما نیز انتقادهایی مطرح کرده بود، مطالبی را توضیح داد.

این نامه بدین شرح است:

به نام خدا

حضرت حجت الاسلام والمسلمین
جناب آقاى سید مرتضى حسینى
نماینده محترم مجلس شوراى اسلامى و عضوکمیسیون فرهنگى

باسلام
اظهارات جنابعالى در گفتگو با خانه ملت درخصوص رصدکردن عملکرد خانه سینما در صورت گشایش موجب خوشحالى گردید. در خلال مصاحبه تان به نکته اى اشاره کردید که مجلس و کمیسیون فرهنگى ادامه کار خانه سینما را با رویه سابق بر نمى تابد.

این اظهار نظر شما حاکى از این است که اشراف قابل توجهى درخصوص عملکرد خانه سینما دارید، لذا بدین گونه و با احترام از شما براى حضور دریک مناظره فرهنگى درهمین خصوص دعوت می کنم تا انشأ الله در منظر عمومى و در پیشگاه علاقمندان به این بحث مهم ، کمى به همین سابقه اى که به آن مشرفید و احیاناً هر بحث دیگرى درحوزه فرهنگ و هنر که براى شما اهمیت دارد بپردازیم.

زمان و مکان این گفتگو را هم جنابعالى مشخص بفرمایید. بى صبرانه منتظر پاسخ مثبت تان هستم. امیدوارم جنابعالى به شیوه جناب آقاى رسایى که ما را از فیض حضورشان در مناظره برنامه هفت شبکه سه سیما بى بهره گذاشتند عمل نکنید و موجبات این گفتگوى جذاب را فراهم کنید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2