تکرار سناریوی تجاوز دسته‌جمعی در هند

یک خبرنگار عکاس در شهر بمبئی هند در حالی مورد تجاوز تبهکاران قرار گرفته که این اقدام مشابه تجاوز صورت گرفته به یک زن دیگر در دسامبر گذشته در دهلی نو بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛ پلیس هند امروز جمعه اعلام کرد، یک زن خبرنگار عکاس که حدود 20 سال سن داشته است در شهر بمبئی مورد تجاوز افراد تبهکار قرار گرفته است. این تجاوز شبیه حمله و تجاوز دسامبر گذشته در شهر دهلی نو بوده که موجب اعتراضات وسیع در این کشور نسبت به قوانین مقابله با تجاوز به عنف شده بود.

این تجاوز که پنج شنبه شب صورت گرفته بازتاب وسیعی در سطح رسانه های اجتماعی داشته و بسیاری از کاربران از وقوع این حادثه در شهر بمبئی متعجب شده اند. شهر بمبئی امن ترین شهر هند برای زنان به شمار می رود.

پلیس هند افزود، این زن به بیمارستانی در جنوب شهر بمبئی منتقل شده است. تاکنون هیچ کسی در ارتباط با این مساله دستگیر نشده است.

رئیس پلیس شهر بمبئی نیز در این باره گفت، این زن به همراه همکارش برای عکسبرداری به یکی از مناطق شهر بمبئی رفته بودند.

و مرد به طرف آنان رفته و سئوال کرده اند که آیا مجوزی برای عکسبرداری دارند. یک مرد دیگر نیز به آنان پیوسته و این زن عکاس را مورد تجاوز قرار داده اند.

گزارش دیگری نیز حاکی است تعداد مردانی که به این زن عکاس تجاوز کرده اند بیشتر از این بوده است.

دسامبر گذشته نیز دانشجویی 23 ساله در شهر دهلی نو مورد تجاوز قرار گرفت که این مساله موجب خشم و نفرت سراسری در هند در اعتراض به وضعیت تجاوز به زنان هندی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  12