نکونام: از جام جهانی انصراف دهیم

ایسنا نوشت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کاپیتان تیم ملی با انتقاد شدید از لغو اردوی تیم ملی می‌گوید هیچ یک از وعده‌های داده شده به تیم ملی محقق نشده است.جواد نکونام پس از پیروزی 3 بر یک استقلال برابر راه آهن با انتقاد از لغو اردوی تیم ملی گفت: واقعا این مسئله جای تاسف دارد.

ما آرزو داشتیم به جام جهانی برسیم و حالا به این آرزو رسیده‌ایم. متاسفانه اردوی ما کنسل شده است. خدا را شکر که بازی ما برابر تایلند یک دیدار رسمی است و امکان کنسل شدنش وجود ندارد. با این وضعیت توقع نداشته باشیم که بالا برویم. باید توقع‌ها را پایین بیاوریم و نباید انتظار داشته باشیم که تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند. با این وضعیت باید به همان سطح آسیا قناعت کنیم و هرچه اتفاق افتاد را هم باید مسئولان به گردن بگیرند.

او در ادامه افزود: ما بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، کار خودمان را کردیم و نیاز به حمایت داشتیم اما هیچ‌کدام از وعده‌ها عملی نشده و ما روبه عقب می‌رویم. همه کشور‌ها آرزوی بازی در جام جهانی را دارند و کلی امکانات برای این مسئله در نظر می‌گیرند، اما ما نه تنها امکانتمان بیشتر نشده، بلکه کمتر هم شده است. اگر می‌شد حتی امکان داشت از جام جهانی هم انصراف می‌دادیم. وقتی کاری نمی‌کنید نباید توقع نتیجه و بازی خوب هم داشته باشید. همه دنیا با بهترین بازیکنانشان در جام جهانی هستند و بهترین تدارکات را برای تیم ملی‌شان در نظر می‌گیرند اما متاسفانه ما این وضعیت را نداریم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا کروش در این دیدار خواب بوده است، اظهار کرد: او ناراحت است و حق هم دارد. می‌گوید ولش کن، در نهایت 20 بازیکن را دور همی به جام جهانی می‌بریم و باز می‌گردیم و خوش می‌گذرانیم.

هافبک وسط استقلال در پایان درباره‌ی بازی هم صحبت کرد و تصریح کرد: در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با وجود خستگی برابر بوریرام جوری بازی کردیم که راه آهنی‌ها از دقیقه 60-70 کم آورده بودند. خدا را شکر که بردیم و سه امتیاز را بدست آوردیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5