پوسته جدید برای سرویس پست الکترونیکی

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات از بارگذاری پوسته جدید سرویس پست الکترونیک خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل ایسنا میرزایی اظهار کرد: به دنبال راه اندازی سرویس پست الکترونیک با بررسی‌های انجام شده توسط متخصصان فناوری شرکت پست مشکلات ظاهری پوسته قبلی سرویس مذکور مرتفع شد و به قالب جدید تغییر یافت.

 

 

وی تصریح کرد: قابلیت استفاده پوسته جدید در تمامی مرورگرهای وب نظیر فایرفاکس (Firefox) ،‌اینترنت اکسپلورر نسخه های هفت، هشت و 9، اپرا، کروم و سافری وجود دارد. وی الحاق چند فایل با یک بار انتخاب و همچنین الحاق فایل ها به صورت دراپ و درگ را از دیگر قابلیت های پوسته جدید برشمرد.

 

 

میرزایی در ادامه گفت: با ارتقای پوسته سرویس پست الکترونیک کاربران می توانند هنگام دریافت نامه الکترونیک پیغام رسیدن نامه الکترونیک جدید دریافت کنند. همچنین آنها می توانند دفتر تماسهای خود را به صفحه ارسال نامه الکترونیک اضافه کنند.

 

 

امکان فیلتر نامه‌های الکترونیک،‌ جستجو در بخشهای مختلف نامه‌های الکترونیک، افزودن اطلاعات اضافی نظیر تصویر به مشخصات افراد در دفاتر تماس و نمایش آن در نامه های الکترونیک از دیگر قابلیتهای پوسته جدید است که مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات به آن اشاره کرد.

 

 

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: چهارزبانه بودن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پوسته جدید است و کاربران می توانند با ورود به قسمت تنظیمات؛ بخش محیط کاربری یکی از زبان های فارسی،انگلیسی،عربی و فرانسه را به عنوان زبان موردنظر خود انتخاب کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  24