رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: سپرده‌های جذب شده توسط بانک اقتصادنوین در پایان سال گذشته 31 درصد رشد داشته در حالی که این رشـد در شبکه بانکی 28 درصد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر محمدهاشم بت‌شکن با اعلام این خبر افزود: این بانک در سال گذشته موفق شد با عملکرد مثال زدنی خود در جذب سپرده و اعطای تسهیلات نقش تاثیرگذار در شبکه بانکی ایفا کند.
وی اظهار داشت: در اعطای تسهیلات نیز در حالی که میزان رشد شبکه بانکی در سال گذشته 15 درصد بود، تسهیلات اعطایی بانک اقتصادنوین در این سال، 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال 1390 رشد نشان می‌دهد که این شاخص نشان دهنده توجه ویژه بانک اقتصادنوین به مشتری مداری است.
مدیر عامل بانک اقتصادنوین با اشاره به وضعیت مطلـوب ضریـب بهره‌وری این بانک در سال 1391، گفت: سرانه اعطای تسهیلات شعب بانک اقتصادنوین در سال 1391 به مبلغ 704 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با سال قبل 23 درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین سرانه جذب سپرده‌های شعب بانک در دوره مورد نظر نیز با 26 درصد رشد به مبلغ 838 میلیارد ریال رسید.
وی در ادامه به اصلاح روند درآمدی بانک در سال 1391 اشاره کرد و گفت: تغییر رویکرد درآمدزایی بانک از جمله اهداف استراتژیک بانک می‌باشد که در این راستا درآمدهای کارمزدی بانک در سال 1391 نسبت به سال قبل از آن 22 درصد رشد نشان می‌دهد.
وی همچنین به کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک اقتصادنوین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش و کوشش کارکنان، نسبت مطالبات غیر جاری بانک در سال 1391 کاهش یافت که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  16  =