دومین انتصاب توفیقی در وزارت علوم

محمدحسین امید استاد تمام دانشگاه تهران از سوی سرپرست وزارت علوم به عنوان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد و تا پایان هفته جاری معارفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، دکتر محمدحسین امید استاد تمام گروه مهندسی آبیاری و آبادانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است که در زمان ریاست سه رئیس دانشگاه تهران عضو هیئت رئیسه دانشگاه تهران بوده است.

امید در زمان ریاست دکتر رضا فرجی‌دانا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران بود و در دوران ریاست آیت الله دکتر عباسعلی عمید زنجانی و مدتی نیز در دوران ریاست دکتر فرهاد رهبر، عهده‌دار معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران شد.

محمدحسین امید سوابقی نظیر ریاست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و ریاست پردیس ارس دانشگاه تهران را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

دکتر جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در آستانه آغاز سال تحصیلی پس از گذشت هشت سال از وزارتش، دوباره سکان وزارت علوم را در دست گرفته است، محمدحسین امید را به عنوان معاون وزارت علوم انتخاب کرده است.

یک منبع نزدیک به جعفر توفیقی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأیید این خبر یادآور شد: روحیه اعتدالی دکتر امید در کنار سابقه مستمر او در عرصه مدیریت آموزش عالی، موجب شد تا دکتر توفیقی برای انتصاب امید به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به جمع‌بندی برسد.

بر طبق این گزارش، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اولین حکم انتصاب مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالحسین فریدون را به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی این وزارتخانه منصوب کرده بود. فریدون یک دهه ریاست دانشگاه سمنان را در سوابق مدیریتی خود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −  71  =