تمایل عمومی اعضای شورا به انتخاب چمران و قالیباف است

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: به عقیده بنده تمایل عمومی اعضای شورا برای انتخاب رئیس شورا و شهردار تهران به سمت چمران و قالیباف است.

چمران

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین جلسه مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: در این جلسه فرآیند و مکانیزم انتخاب شهردار مورد بررسی قرار گرفت و اعضای  شورا درباره آن به توافق رسیدند.

وی با بیان اینکه فرآیند در نظر گرفته شده در 3 مرحله فهرست طولانی، فهرست متوسط و رأی‌گیری تعیین شده و  هنگام انتخاب شهردار مورد استفاده قرار می‌گیرد،  ادامه داد: دومین جلسه شورای شهر دوره چهارم به انتخاب شهردار اختصاص می‌یابد.

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر تهران درباره اهمیت ریاست شورای شهر تهران نیز اظهار داشت: فارغ از اینکه چه کسی رئیس شورا باشد، فرد عهده‌دار این مسئولیت باید خود را برای شورای 31 نفره با خواسته‌های بیشتر، سطح تخصصی و حرفه‌ای بالاتر آمادگی کند تا با ایجاد تعامل و داشتن جایگاه پدری بتواند همه اعضای شورای شهر را به کار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده در حال حاضر تمایل عمومی اعضای شورای شهر برای انتخاب ریاست شورای شهر به سمت مهدی چمران با توجه به مدیریت چندین ساله وی، و برای انتخاب شهردار نیز تمایل عمومی به سمت قالیباف معطوف است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6