عرضه مجدد دو به‌روزرسانی مایکروسافت

اواخر هفته گذشته، مایکروسافت به عرضه مجدد دو به‌روزرسانی اقدام کرد تا نقایصی را در آنها برطرف کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا به‌روزرسانی‌های مشکل‌دار مایکروسافت برای Windows Media Format Runtime و Exchange Server 2003 با نسخه‌های بدون مشکل جایگزین شدند.

 

به‌روزرسانی MS13-057 ابتدا در ماه جولای عرضه شد تا یک آسیب‌پذیری را در کد Windows Media در تمامی نسخه‌های پشتیبانی شده ویندوز برطرف کند.

 

این آسیب‌پذیری به کد موجود در یک فایل رسانه‌ای خرابکار مجوز اجرا می‌داد. بعداً مشخص شد که این به‌روزرسانی می‌تواند موجب شود که برخی فایل‌های مدیای WMV کدگذاری یا کدگشایی نشوند.

 

در روز 13 آگوست مایکروسافت این به‌روزرسانی را برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 مجدداً عرضه کرد. عرضه مجدد این به‌روزرسانی در روزهای گذشته برای کاربران ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز سرور 2003 و ویندوز سرور 2008 است.

 

بنا بر اعلام ماهر، به‌روزرسانی MS13-061 نیز در ماه آگوست عرضه شد تا آسیب‌پذیری‌هایی را در ویژگی‌های مشاهده سند Exchange Outlook Web Access برطرف کند اما به‌زودی روشن شد که این به‌روزرسانی در Exchange Server 2013 می‌تواند باعث توقف کار فهرست‌سازی سرور شود. مایکروسافت این به‌روزرسانی را از مجموعه به‌روزرسانی‌های خود حذف کرد و یک گردش کاری موقت برای آسیب‌پذیری‌های مذکور ارائه داد.

 

عرضه این به‌روزرسانی در روزهای گذشته این مسأله را حل کرده است. هردو به‌روزرسانی فوق از طریق سرویس‌های معمول به‌روز رسانی مایکروسافت در دسترس کاربران قرار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =