ثبات اقتصادی مهمترین برنامه دولت در ۱۰۰ روز

رئیس ستاد مردمی رئیس جمهور با اشاره به اینکه با گذشت 26 روز از زمان 100 روزه‌ رئیس جمهور، حدود 50 درصد شرایط برای ثبات اقتصادی محیا شده است،گفت:‌ مهمترین اقدام طی 100روز نخست ثبات اقتصادی است که مردم در پایان 100روز آن را لمس می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد ارشدی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه باتوجه به فضای ایجاد شده طی روز‌های آینده از نسل دوl و سوم انقلاب در سمت‌ معاونین وزرا و یا استانداری‌ها منصوب خواهند شد و این نیرو‌های جوان به صورت جدی در کابینه دولت به عرصه خدمت  وارد می‌شوند، اظهار داشت: دغدغه اصلی آقای روحانی اقتصاد است و با توجه به اینکه افراد کنار وی اقتصاددان هستند، تا جایی که اطلاع دارم روزانه آماری را از وضعیت اقتصاد به صورت آمار و ارقام به وی ارائه می‌کنند زیرا ایشان به دنبال ایجاد فضای مطلوب اقتصادی در جامعه است.

وی در پاسخ به این سؤال که مهمترین اقدام دولت یازدهم در 100 روز نخست و برنامه‌ای که قرار است اجرا شود، چیست، گفت: در پایان صد روز آقای روحانی قول داده‌اند که بهبود معیشت را مردم خواهند دید و در پایان این زمان که 26 روز آن گذشته است، برگشت ثبات اقتصادی به بازار رخ خواهد داد و مردم این را به چشم خواهند دید. البته پس از ثبات اقتصادی سیر صعودی رشد اقتصاد و سقوط قیمت‌ها را نیز شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد مردمی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در این مدت حدود 26 روزی که رئیس جمهور دولت را در دست گرفته از نظر ثبات اقتصادی حدود  40 الی 50 درصد شرایط محیا شده و در این راستا موفق شده‌ایم و در پایان صد روز مردم می‌توانند ثبات اقتصادی را جشن بگیرند.همچنین تا چند روز آینده مردم طعم آرامش و امنیت که به ثبات اقتصادی و امنیتی منجر می‌شود را خواهند چشید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −    =  57