آتش سوزی در انبار بازار بزرگ تهران

حسن علی مردانی، معاون عملیات منطقه 5 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دراین باره گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی درباره این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 19:19 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه‌های 3 ، یک و 4 را به همراه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان 15 خرداد (امام زاده یحیی) اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا وی با اشره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: محل آتش سوزی یک منزل مسکونی به مساحت 120 متر مربع و با کاربری انبار کیف و کفش دیده می شد که انبار داخل حیاط آن کاملا شعله ور شده و آتش سوزی در حال سرایت به انبار دیگر که در مجاورت آن قرار داشت بود.

معاون عملیات منطقه 5 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کرده و با کشیدن لوله های آبدهی اقدام به مهارآتش سوزی کرده و موفق شدند از گسترش آن به انبار مجاور که مملو از کیف و کفش بود جلوگیری کنند.

علی مردانی با بیان اینکه آتش‌نشانان با ایمن سازی محل حادثه و دادن تذکرات ایمنی به کارگران به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه اتصالی برق کولر آبی و ایجاد جرقه و در نتیجه آتش سوزی اعلام شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  32