حمله سارقان به اشرافی ترین خانه پاسداران

روز گذشته یکی از سرمایه داران تهران پرده از راز یک سرقت میلیاردی برداشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سیمرغ  این فرد که یکی از سرمایه داران تهران است و در منطقه پاسداران زندگی می‌کند شب گذشته وقتی وارد خانه اش شد متوجه حضور سارقان گردید.

این فرد که به در خواست خودش نامش گفته نمی‌شود،گفت: در خانه‌ام چند میلیارد طلا و جواهر داشتم و این‌ها تنها قسمتی کمی از اموال با ارزشم بود و وقتی سارقان را دیدم باور کنید تا پای سکته مغزی و قلبی پیش رفتم.

ابتدا به پلیس اعتماد نداشتم ولی به گفته همسرم با 110 تماس گرفتم و آنان را در جریان سرقت قرار دادم و بعد مسیر حرکت فرار و خودرو سارقان را نیز برای مامور انتظامی تشریح کردم.

چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقیقه به فکر بدبختی و ورشکستیم بودم ولی ناگهان از کلانتری پاسداران با من تماس گرفته و گفتند: دزد خانه شما را دستگیر کردیم، لطفا جهت بررسی اموال و دریافت آن به کلانتری مراجعه کنید.

من که انگار بال در آورده بودم تا کلانتری پرواز کردم و مثل باد خودم را به آقا رئیس رساندم و بعد از یک احوال پرسی سریع رفتیم پیش 3 سارق منزل منت که در حین فرار دستگیر شده بودند.

رئیس کلانتری می‌گفت بعد از اعلام سرقت از سوی مرکز پیام گشت‌های کلانتری طرح مهار به اجرا در آورده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و یک درگیری توانسته بودند سارقان را دستگیر و اموالم از آنان پس بگیرند.

از این بابت بسیار خوشحال بودم و شکایتم را از سارقان تنظیم کرده و با این مصاحبه می‌خواستم از پلیس تهران تشکر کنم، البته با یک عذر خواهی که اولش اصلا به آنان اعتماد نداشتم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  5