شورای پول و اعتبار هفته آینده جلسه دارد

رئیس کل بانک مرکزی از برگزاری نخستین جلسه شورای پول و اعتبار در هفته آینده خبر داد و گفت: برنامه‌های 100 روزه پیش روی دولت امشب توسط رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ولی‌الله سیف در مورد برگزاری نخستین جلسه شورای پول و اعتبار در دولت یازدهم به تسنیم اظهار داشت: نخستین جلسه شورای پول و اعتبار هفته آینده با حضور کلیه اعضاء برگزار خواهد شد.
وی در مورد جلسه روز شنبه وزرای اقتصادی با رئیس‌کل بانک مرکزی و معاون اول رئیس‌جمهور بیان کرد: در مورد جزئیات این جلسه باید آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی صحبت کنند و همچنین در مورد تامین منابع یارانه‌های شهریورماه نیز آقای نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس‌جمهور باید نظرات خود را اعلام کنند.
رئیس کل بانک مرکزی در مورد برنامه‌های 100 روزه وزارتخانه‌ها گفت: وزارتخانه‌ها مهلت داشتند طی 2 هفته برنامه‌های خود را به رئیس‌جمهور اعلام کنند که در حال حاضر این مهلت 2 هفته‌ای تمام شده و برنامه‌های وزارت‌خانه‌ها نیز به رئیس‌جمهور ارسال شده است.
سیف با بیان اینکه طی این 2 هفته قرار بود وزرا برنامه‌های خود را برای این 100 روز اعلام کنند تا بر اساس آن موانع تولید مشخص شود، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده چالش‌های پیش‌رو شناسایی شده و براساس آن رئیس‌جمهور برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند که امشب در گفت‌وگوی تلویزیونی این برنامه‌ها را برای مردم تشریح خواهند کرد.
پیش از این قرار بود نخستین جلسه شورای پول و اعتبار هفته‌جاری برگزار شد که بر اساس گفته‌های رئیس‌کل بانک مرکزی نخستین جلسه هفته آینده تشکیل خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −  70  =