در واکنش به دیدارهای فشرده لیگ؛ ایرانیان: به خاطر تیم ملی اعتراضی نمی کنیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه دیدارهای فشرده لیگ به روی عملکرد تیم ها تاثیر منفی می گذارد، گفت: به خاطر منافع تیم ملی، اعتراضی به این مساله نداریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رحیم ایرانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بدون تردید برگزاری دیدارهای فشرده لیگ باعث خستگی نفرات می شود و مصدومیت های زیاد را همراه دارد و همچنین تاثیر منفی در عملکرد فنی تیم ها خواهد داشت.
وی افزود: پایان لیگ امسال با جام جهانی همراه خواهد بود و سازمان لیگ نیز چاره ای به غیر از برگزاری دیدارهای فشرده ندارد و یقین دارم خود مسوولان لیگ نیز راضی نیستند که تیم ها تا این حد تحت فشار باشند اما چاره ای پیش روی کسی نیست.
ایرانیان در مورد توقف نفت تهران در دیدار با سایپا گفت: سایپا تیمی جوان و یکدست است که فوتبال را محکم بازی می کند، با این حال چنانچه خط حمله ما دقت بیشتری به خرج می داد به 3 امتیاز می رسیدیم.
وی تاکید کرد: رضا نوروزی از بهترین مهاجمان لیگ است اما در شرایط حساس بازی، کمی بی دقتی می کند و به خوبی هم تیمی های خود را تغذیه نمی کند.
سرپرست نفت تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط یحیی گل محمدی درخواستی برای جذب مهاجم نداده است، گفت: در حال حاضر سرمربی چنین درخواستی ندارد و یقین دارم این مشکل از بین می رود.
وی افزود: توقعات از تیم نفت تهران بالا رفته و ما نیز به دنبال قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول در پایان فصل هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  12