نخستین تمرین استقلال در تایلند/ قلعه نویی با پا به توپ شدن روحیه داد

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال ایران برای رویارویی مقابل بوریرام تایلند، عصر امروز (یکشنبه) در شهر بوریرام تایلند برگزار و «امیر قلعه‌ نویی» سرمربی آبی پوشان در اواسط تمرین پا به توپ شد تا روحیه شاگردان خود را بالا برد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، این تمرین ساعت 30/14 دقیقه به وقت ایران آغاز شد. پیش از شروع تمرین استقلال، باران شدیدی در شهر بوریرام تایلند بارید. همین اتفاق، سبب خیس شدن زمین تمرین شد. هرچند که در کم ‌کردن حرارت گرما هم تاثیرگذار بود تا استقلالی ‌ها از این بابت ابراز رضایت کنند.
* تمرین استقلال بدون تماشاگر برگزار شد. هیچ هواداری در تمرین استقلال شرکت نکرده بود تا آبی ‌های ایران در فضایی آرام و ساکت مشغول تمرین باشند.
* معاون باشگاه استقلال و میرشاد ماجدی سرپرست آبی پوشان برای دریافت روادید سفر احتمالی به کره جنوبی برای دیدار آینده
آبی پوشان به شهر بانکوک سفر کردند تا جزو غایبان تمرین استقلال باشند.
* خسرو حیدری به صورت اختصاصی دور زمین دوید. تلاش کادر پزشکی استقلال بر این است که حیدری را به دیدار با بوریرام برسانند.
* «امیر قلعه‌ نویی» سرمربی تیم استقلال پیش از شروع تمرین چند دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال از اهمیت بازی با بوریرام حرف زد و از بازیکنان تیمش خواست، همه توان ‌شان را برای کسب برد در این دیدار به کار گیرند.
* بازیکنان استقلال زیرنظر امیر حاج ‌قاسم به دویدن دور زمین مشغول شدند و درواز‌ه‌ بان ‌ها زیرنظر حمید بابازاده به تمرین پرداختند.
* «خسرو حیدری» که در ابتدای تمرین مشغول انجام تمرین اختصاصی بود، در تمرینات گروهی هم شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش مقابل بوریرام قوت بگیرد.
* «احمد جمشیدیان» بدون مشکل با استقلال تمرین کرد. این بازیکن بعد از آسیب ‌دیدگی طولانی ‌مدتی که سپری کرد، مشکلی برای همراهی استقلال مقابل بوریرام ندارد.
* مربیان استقلال هم مشغول به تمرین شدند، آنها در بازی دستگرمی فوتبال بازی کردند.
* «فرهاد مجیدی» یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرین بود. آمادگی بالای کاپیتان استقلال قابل توجه بود، او در تمرین استقلال سه بار موفق به گلزنی شد.
* «هاشم بیک ‌زاده» همچون چند روز گذشته با ماسک تمرین کرد. او به احتمال زیاد در بازی با بوریرام هم با ماسک وارد زمین می‌ شود تا بینی‌اش آسیبی نبیند.
* استقلالی‌ ها در سه گروه به بازی آقا وسط و مرور برنامه‌ های تاکتیکی پرداختند. شوت به دروازه و سانتر از جناحین از دیگر برنامه ‌های تمرینی استقلال بود.
تیم فوتبال استقلال ایران ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه هفته جاری در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا میهمان تیم بوریرام تایلند است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48