قیمت دلار و سکه صعودی شد/ دلار ۲۹۲۰ و سکه ۹۲۳هزار تومان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با بیان اینکه امروز افزایش تقاضای خرید مانع کاهش قیمت انواع سکه شده است، گفت: سکه تمام‌بهار آزادی 923 هزار تومان و دلار 2920 تومان شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه این روزها قیمت انواع سکه بهار آزادی تحت تأثیر قیمت ارز با کاهش روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: قیمت ارز با توجه به تحولات سیاسی منطقه روند کاهشی را تجربه می‌کند اما امروز قیمت دلار به‌نسبت روزهای گذشته قدری افزایش داشته به 2920 تومان رسید.

وی افزود: بر همین اساس در بازارهای جهانی هر اونس طلا با کاهش قیمت به‌ارزش 1,326.60 دلار ارزش گذاری شده است.

وی ضمن بیان اینکه روز گذشته قیمت سکه تا 80 هزار تومان کاهش پیدا کرده بود، افزود: افزایش تقاضا برای خرید سکه باعث شد تا قیمت انواع سکه بهار آزادی از صبح  امروز اندکی افزایش یافته و در نهایت به 923 هزار تومان در تمام‌بهار آزادی طرح جدید و 926 هزار تومان در طرح قدیم برسد.

کشتی‌آرای اضافه کرد: امروز قیمت نیم‌سکه در مقایسه با روز گذشته از 480 هزار تومان به 500 هزار تومان رسیده و قیمت ربع‌سکه بهار آزادی هم از 295 هزار تومان به 300 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با اشاره به اینکه امروز هر گرم طلای 18عیار 94 هزار و 200 هزار تومان قیمت گذاری شده است، گفت: سکه گرمی 195 هزار تومان در صرافی‌ها درج قیمت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  34