قلعه نویی: می‌خواهیم گل بزنیم و گل نخوریم

– امیر قلعه‌نویی می‌گوید تیمش در بازی با اف‌سی‌سئول می‌خواهد با برنامه به گل برسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اف‌سی‌سئول گفت: «ما نیمه اول را در سئول باخته‌ایم و حالا برای بازی برگشت برنامه داریم. در بازی رفت روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما حالا هدفمان این است که با برنامه گل بزنیم و گل نخوریم. حالا می‌توانیم این مسابقه را هم ببریم و باخت بازی رفت را جبران کنیم. زدن دو گل دور از دسترس نیست. ما انگیزه زیادی داریم که به نتیجه مطلوب برسیم. باید سرعت بازی کره‌ای‌ها را بگیریم. برای این کار هم برنامه داریم. ما هجومی بازی می‌کنیم اما باید طوری کار کنیم که گل هم نخوریم.»
او از افرادی که از استقلال حمایت می‌کنند تشکر کرد و گفت: «من اگر حرفی می‌زنم، منظورم چسبیده های فوتبال هستند. بعضی‌ها دوست ندارند استقلال موفق شود که تعدادشان زیاد نیست. من از افرادی که از استقلال حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. ما تا اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم. گرچه شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. با این حال امیدوارم فردا فینالیست شویم. ممکن است هر نتیجه‌ای در این دیدار ثبت شود. از هواداران هم تشکر می‌کنم که ما را تنها نمی‌گذارند.»
سرمربی استقلال که دوست دارد تیمش در بازی فردا زود به گل برسد گفت: «باید با برنامه کار کنیم و زود به گل برسیم. اگر زود گل بزنیم تماشاگران هم انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. سعی می‌کنیم فوتبال احساسی ارائه نکنیم. با بازیکنانم حرف زده‌ام و از آن‌ها خواسته‌ام که احساسی فوتبال بازی نکنند.»
قلعه‌نویی در مورد این موضوع که کره‌ای‌ها گفته‌اند استقلال بازیکنان معمولی دارد گفت: «مربی کره نظر خودش را گفته و ما هم باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. آن‌ها مثل ما نیستند که وقتی می‌برند مشکل داشته باشند وقتی می‌بازند هم مشکل داشته باشند.»
او در مورد غیبت آندرانیک تیموریان و جواد نکونام هم گفت: «جایگزین این دو نفر افرادی هستند که سرعت تیم را بالا می‌برند. امیدوارم روز خوب داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان ما فردا هم مثل سال‌های گذشته بتوانند با غیرت و تاکتیک خود، حریف را شکست دهند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  16