کارنامه داوطلبان آزمون دکتری امروز منتشر می شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در آزمون دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال 92 شرکت کرده اند می توانند از ساعت 16 امروز، 10 مهرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارنامه نتیجه نهایی خود را مشاهده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«حسین توکلی» افزود: کنترل های متعدد و بررسی های مختلفی در تنظیم کارنامه داوطلبان به عمل آمده و از صحت کدرشته محل قبولی پذیرفته شدگان، اطمینان لازم به دست آمده است بنابراین احتمال اشتباه در مندرجات کارنامه داوطلبان منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود، چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارنامه، درخصوص کدرشته‌های انتخابی و یا دیگر مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند، می‌توانند سوالات خود را حداکثر تا 15 آبان ماه 92 منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش مطرح و پاسخ را از همین سایت دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرد از هرگونه ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به منظور سوال درباره کارنامه علمی آزمون خودداری کنند و گفت که به مکاتبات اینترنتی که پس از تاریخ 15 آبان ماه 92 در سایت سازمان سنجش در این زمینه ارائه شود نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

**انتشار اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92 از 29 مهرماه

توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی اعلام شده قبلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در برخی کدرشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی کدرشته های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1392 از روز دوشنبه، 29 مهرماه از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1