مهاجم به کاخ سفید و کنگره توسط پلیس آمریکا کشته شد

ایرنا – فردی قصد داشت با خودرو به ساختمان کاخ سفید نزدیک شود، در پی تعقیب و گزیز، توسط نیروهای پلیس از پا در آمد.

به گزارش بی بی سی، تعقیب و گریز مهاجم و نیروهای پلیس تا 4 چهارراه پائین تر از کاخ سفید و دو چهارراه بالاتر از ساختمان کنگره ادامه یافت و در نهایت فرد مهاجم با گلوله نیروهای پلیس کشته شد.

این شبکه به نقل از مقامات پلیس آمریکا اعلام کرد که در زمان حاضر خیابان های اطراف کاخ سفید و کنگره بسته است و تحت محاصره شدید نیروهای پلیس قرار دارد.

مقامات پلیس واشنگتن تأکید کردند که بررسی ها در باره این حوادث ادامه دارد.

به گفته گزارشگر شبکه تلویزیونی بی بی سی، به دنبال چالش و مناقشه میان کنگره و کاخ سفید، این نگرانی در نزد مقامات آمریکایی وجود داردکه ممکن است اینگونه حوادث تکرار شود.

جزییات بیشتری از تیراندازی در اطراف ساختمان کنگره ی آمریکا

 بر اساس آخرین گزارش ها از حادثه تیراندازی به سمت ساختمان کنگره آمریکا، شماری از مردم عادی و یک نفر از ماموران پلیس مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، عصر امروز زنی سوار بر یک دستگاه خودروی مشکی قصد داشت از تیم حفاظت ساختمان کاخ سفید عبور کند ضمن درگیری با پلیس با خودروی یکی از انان تصادف کرد.

این زن بالافاصله از محل متواری و به سمت ساختمان کنگره حرکت می کند، دقایقی بعد در نزدیکی ساختمان کنگره صدای شلیک چندین گلوله شنیده شده و بر اثر این تیراندازیها زن مذکور مجروح شده است.

بعد از این حادثه پلیس تمامی اطراف ساختمان سنا را محاصره کرده وسناتورها در اتاق های خود پناه گرفتند.

گفته می شود در خیابان های اطراف کنگره وحشت زده شروع به فرار کردند.

هنوز علت این حادثه مشخص نیست، اما نمایندگان کنگره بر تصویب بودجه طرح اوباما برای بیمه درمانی رایگان شهروندان آمریکایی بشدت درگیر هستند و طی سه روز گذشته دولت فدرال به حالت تعطیلی درآمده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  61