توضیح رییس قضا درباره آزادی زندانیان امنیتی

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی فتنه گران در سال 88 قصد داشتند با تخیل هایی انتخابات را به نفع خود مصادره کنند،گفت:اکنون که شاهد انتخاباتی پرشور و ایجاد فضای دوستی در کشور هستیم توقع بازگشت فتنه گران به راس امور توقع باطلی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا آیت الله «صادق آملی لاریجانی» شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در انتخابات اخیر فضای خوبی در کشور ایجاد شد فزود:در این انتخابات حماسه سیاسی به مقام معظم رهبری بیش از همه در آن تاثیرگذار بود اتفاق افتاد.

رییس قوه قضاییه یادآورشد : زمانی که برخی می خواستند با محدود ساختن،موجبات ناامیدی مردم را فراهم کنند رهبر معظم انقلاب اسلامی با توسعه در نگاهشان امر فرمودند که همه سلایق در انتخابات حضور یابند.

آملی لاریجانی بابیان اینکه رییس جمهور منتخب شخص روحانی ، مطلع و توانمند است گفت : امیدواریم در فضای ایجادشده همه ارکان نظام و قوای کشور دست به دست هم دهند و مشکلات را رسیدگی کنند.

وی بابیان اینکه انتخابات اخیر صحنه اقتدار نظام بود ، اضافه کرد : متاسفانه برخی قصد دارند این انتخابات را به نفع خود مصادره کنند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد : برخی فتنه گران ایام 88 دوباره سر در آورده اند و می خواهند با تخیل های خود انتخابات را که انتخابات همه مردم بود به نفع خود مصادره کنند.

وی با تایید وجود اختلاف سلیقه در جامعه در عین حال اضافه کرد این موضوع برای کسانی که زمان نیاز به آرامش کشور هماهنگ با رییس جمهور آمریکا حرف می زدند و هماهنگ با او می خندیدند و زمانی که او با بدترین هجمه ها کشور را هدف قرار داده بود آنها نیز همین کار را می کردند صادق نیست.

رییس قوه قضاییه یادآور شد فتنه گران برای رسیدن به اهداف خود بدترین راه را که زیر پا گذاشتن مردم سالاری دینی بود انتخاب کرده بودند و اکنون این که عده ای توقع دارند فتنه گران دوباره باز گردند توقع باطلی است.

آیت الله آملی لاریجانی همچنین درباره عفو و آزادی تعدادی از محکومان امنیتی زندان ها که اخیرا صورت گرفت گفت : ادعای اینکه این آزادی ها در اثر فشار انتخابات اخیر بود دروغ محض است.
رییس دستگاه قضا اضافه کرد : این افراد که زندانی سیاسی نامیده می شوند محکومان امنیتی هستند که در طول دوسال گذشته سه نوبت مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته و آزاد شدند.
وی تصریح کرد : آزادی محکومان امنیتی اخیر مسئله جدیدی نبود و مقدمات عفو و آزادی آنها قبل از انتخابات صورت گرفته بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  88