دراگون‌ویو ضرر ۱۸.۷ میلیون دلاری کرد

شرکت تأمین کننده پهنای باند شبکه‌های بی‌سیم با ظرفیت بالا دراگون‌ویو اعلام کرده است که در سه ماهه دوم سالجاری، 18.7 میلیون دلار به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته ضرر مالی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم شرکت تأمین کننده پهنای باند شبکه‌های بی‌سیم با ظرفیت بالا "دراگون‌ویو" (DragonWave) سود این شرکت در سه ماهه دوم سالجاری با افت روبرو شده است.

واحد مالی این شرکت در گزارشی تطبیقی با مدت مشابه سال گذشته گفته که، سال 2012 میزان عایدی این شرکت از فروش خدماتش 44.2 میلیون دلار بوده که در سه ماهه دوم سالجاری به 25.5 میلیون دلار کاهش یافته است.

به گفته این واحد، 61 درصد از کل درآمدهای این سه ماهه مالی از محل مشارکت با راه‌حل‌ها و شبکه‌های نوکیا (NSN) تأمین شده است.

بر همین اساس این شرکت برای حفظ جایگاه خود، مجبور شد که در این سه ماهه میزان بیشتری از سهام خود به ارزش 23.5 میلیون دلار را عرضه کند تا جبران تمامی کاهش درآمدها باشد.

پیتر آلن مدیر عامل این شرکت گفته از این جهت که دراگون‌ویو در حال پیشرفت در بخش‌های مختلف است، از این جهت ابراز خشنودی می‌کند و این نوید را می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک همه چیز طبق شرایط گذشته و طبیعی شود.

این شرکت علی‌رغم این وضعیت رو به نزول گفته است که در همین مدت زمان از طرف مشتری از ایالات متحده سفارشی دریافت کرده‌اند که در راستای مطالبات هند در این حوزه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  14  =  15