برگزاری بیستمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی

بیستمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک با حضور محمدرضا حسین‌زاده عضو هیأت مدیره، دکتر صدر مشاور بانک، حجت نظری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی و دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان و حدود 700 نفر از همکاران ورزشکار در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسین‌زاده با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره ورزشی و ابلاغ سلام دکتر همتی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیان داشت: همکاران ورزشکار، قهرمانانه و پهلوانانه به میدان‌های ورزشی بروند.
وی با اشاره به میمنت تقارن بیستمین جشنواره ورزشی بانک با هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران گفت: تنها چیزی که افراد را با ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف دور هم جمع می‌کند، ورزش است که نتیجه آن، نشاط و شادابی است، و علاوه بر تقویت سلامت جسم و روح و ایجاد نشاط باید در خدمت مردم باشد.
دکتر صدر نیز در این مراسم گفت: همینطور که امسال بیستمین دوره این مسابقات را جشن می‌گیریم و از ورزشکاران 20 سال قبل به نیکی یاد می کنیم، لازم است که در حفظ و تداوم این راه، گام‌های اساسی برداشته شود تا آیندگان نیز از ورزشکاران امروز به شایستگی یاد کنند.
در ادامه نظری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی با عنوان اینکه هزینه‌های ورزشی نوعی سرمایه‌گذاری است، بیان داشت: در صورت مقایسه بین هزینه‌های ورزشی با هزینه‌های درمانی، متوجه حساسیت امر ورزش و نتایج مثبت حاصل از آن خواهیم شد.
دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان نیز در ابتدای مراسم ضمن عرض خیرمقدم به ورزشکاران و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، به ارائه گزارشی از عملکرد جشنواره نوزدهم و نتایج مسابقات در سال گذشته پرداخت .
وی خواستار بسط و گسترش روحیه جوانمردی و ورزشکاری در بین کارکنان بانک ملی ایران توسط پیام‌آوران این جشنواره ورزشی شد.
گفتنی است مسابقات امسال در 6 رشته ورزشی شامل دو و میدانی، شنا، شطرنج، والیبال، فوتسال و تنیس روی میز برگزار می‌شود و 308 نفر در رشته فوتسال، 209 نفر در رشته والیبال، 70 نفر در رشته شنا، 40 نفر در رشته دو و میدانی، 21 نفر در رشته تنیس روی میز و 22 نفر در رشته شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین از تعدادی پیشکسوتان عرصه ورزش بانک و هنرمندان بانکی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4