مردان پرحاشیه احمدی‌نژاد چه می‌کنند؟

تاسیس دانشگاه ایرانیان، برداشت 16 میلیارد ریالی از حساب دولت و ساختمان لادن با اینکه سبب شد احمدی نژاد و برخی از نزدیکانش مانند بقایی باز هم در خبرها حضوری فعال داشته باشند اما از برخی دیگر از یاران وی مانند مشایی و رحیمی خبری نیست. قطعاً با خبر شدن از وضعیت افرادی که روزگاری نه چندان دور با اظهارات بدیع خود! سبب جنجال و حاشیه سازی می شدند امروز خالی از لطف نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تابناک احمدی نژاد در کابینه اش مردان جنجالی کم نداشت. او هم خود حاشیه ساز بود ،هم معاونان و مشاورانش. گویی با رفتن احمدی نژاد و دوستانش حاشیه ها هم از این کشور رخت بربسته اند. کمتر زمانی بود که خبری از مرد پرحاشیه سیاست ایران و حلقه اطرافش تیتر نخست رسانه های داخلی و خارجی نباشد. یک روز مشایی، روز دیگر رحیمی، بقایی ، ملک زاده، الهام و …  سیاست ایران طی هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد از این افراد که هر یک به تنهایی برای بهم زدن آرامش کشور کافی بودند، کم نداشت.

به گزارش فردا، احمدی نژاد پس از 8 سال هم دوست نداشت دنیای سیاست را ترک و بدور از حاشیه ها باشد. او می خواست یار جنجالیش را جایگزین خود کند ولی رد صلاحیت مشایی سبب شد جریان منتسب به او به کمای سیاسی بروند. اما وی که دوست نداشت به حاشیه رانده شود با تاسیس دانشگاه ایرانیان دوستانش را به دور هم جمع کرد تا بتوانند در کنار هم برای آینده جریان خود فکری بکنند.

مردان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1