واکنش صندوق توسعه به عدم حضور طیب‌نیا در مراسم معارفه صفدرحسینی

روابط عمومی صندوق توسعه ملی به گزارش طیب نیا چرا به مراسم معارفه صفدر حسینی نرفت واکنش نشان داد و اعلام کرد: صندوق توسعه ملی زیر مجموعه وزارت اقتصاد نیست که وزیر آن برای معارفه رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، صندوق توسعه ملی به گزارش"طیب نیا چرا به مراسم معارفه صفدر حسینی نرفت" واکنش نشان داد و در نامه ای ارسالی به مهر اعلام کرد: با آرزوی توفیقات روزافزون در خصوص تیتر و خبر امروز 20 مهرماه با عنوان "طیب نیا چرا به مراسم معارفه صفدر حسینی نرفت – آغاز علنی شدن اختلافات در تیم اقتصادی دولت" در آن خبرگزاری مقتضی است دستور فرمایید توضیحات صندوق توسعه ملی درج گردد.

1- صندوق توسعه ملی مولود شکوهمند نظام است که با تدبیر مقام معظم رهبری و عزم و تعامل دولت و مجلس و از کارهای اساسی و زیربنایی در قالب سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برای برنامه پنجم توسعه در کشور ایجاد شده است.

2- همانطور که در اساسنامه صندوق مشهود است صندوق توسعه ملی نهادی مستقل است که بر اساس قانون، ارکان مجزایی شامل هیات امنا، هیات نظارت و هیات عامل برای سیاستگذاری، نظارت و اجرای روند امور صندوق توسعه ملی دارد و ریاست هیات امنای صندوق بر عهده رئیس جمهور است.

3- صندوق توسعه ملی زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی نمی باشد که وزیر امور اقتصادی و دارایی برای معارفه رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در این مراسم شرکت کند بلکه همانند بسیاری از مراسم های تودیع و معارفه در سطح وزرا و معاونین رئیس جمهور، رئیس دفتر ریاست جمهوری شرکت داشته اند. همچنین هر یک از اعضای هیات امنای صندوق حق یک رای دارند و عضو سوم و چهارمی بر مبنای استنتاج خبرنگار آن رسانه وجود ندارد.

4- نوشتن مقدمه ای نادرست برای نتیجه گیری غیرصحیح، مبنی بر آغاز علنی شدن اختلافات در تیم اقتصادی دولت، اقدامی غیرحرفه ای و خارج از انصاف و حقیقت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1