چهرهای معروف ایرانی یاران جهانی غذا شدند

چهره‌های مختلف هنری و ورزشی در مراسمی با اعلام حمایت خود از کودکان گرسنه در ایران و جهان به عنوان یاران جهانی غذا معرفی شدند.

خبرگزاری مهر: چهره‌های مختلف هنری و ورزشی در مراسمی با اعلام حمایت خود از کودکان گرسنه در ایران و جهان به عنوان یاران جهانی غذا معرفی شدند.

 مراسم برنامه روز جهانی غذا با حضور چهره های مختلف سینما، موسیقی و ورزشکاران شامگاه یکشنبه 21 مهر ماه در کتابخانه ملی برگزار شد و این چهره ها توانستند احکام عضویت خود را به عنوان یاران برنامه جهانی غذا دریافت کنند.

اولین کسی که برای دریافت حکم خود روی سن دعوت شد، کتایون ریاحی بود. وی که در زمینه امور خیریه فعالیت‌هایی انجام می‌دهد در سخنان کوتاهی درباره کودکان گرسنه گفت: باعث افتخار من است که هنرمندان و ورزشکاران زیادی به عنوان نیکوکار در اینجا حضور دارند. من روزی را آرزو می کنم که به دنبال کودکان گرسنه بگردیم و نتوانیم کسی را پیدا کنیم.

سپس رضا کیانیان روی صحنه رفت و با انتقاد از تاخیر در شروع یک ساعته برنامه خاطرنشان کرد: می دانید که چطور می شود همه سیر باشند اینکه همه سروقت باشند ما از سر سیری به اینجا آمده ایم و وقتی از سر سیری از گرسنگی حرف بزنیم مساله ای حل نمی شود.
 

data-src=http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/22/208659_977.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  6  =