۳۰ درصد یارانه بگیران حذف می شوند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره تصویب حذف سه دهک از یارانه بگیران پردرآمد در کمیته اقتصادی این کمیسیون گفت: در صورت تصویب در صحن علنی 30 درصد از پردرآمدها باید حداکثر 3 ماه پس از تصویب حذف شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جعفر قادری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، در باره جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه 92 گفت: در این جلسه در خصوص ادامه پرداخت یارانه به مردم بحث و تبادل نظر شد.

وی اظهار داشت: دراین جلسه که عصر روز گذشته برگزار شد، در بخش هدفمندی یارانه ها اعضای کمیته با حذف 30 درصد افرادی که در جامعه دارای درآمد بالایی هستند از دریافت یارانه موافقت کردند و مقرر شد این مصوبه کمیسیون حداکثر 3 ماه پس از تصویب لایحه اصلاحیه بودجه در مجلس شورای اسلامی اجرا شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: در این جلسه پیشنهادات الحاقی متعددی مطرح شد که مهم‌ترین مصوبه حذف بخشی از یارانه‌بگیران بود و مقرر شد 30 درصد یارانه‌بگیران که از لحاظ دارایی، اموال، املاک و درآمد وضعیت خوبی دارند، یارانه نقدی دریافت نکنند البته کمیسیون یک قیدی به آن اضافه کرد مبنی برآنکه اجرای آن توسط دولت سه ماه پس از تصویب در صحن باشد و در واقع دولت دراین مدت خود را آماده اجرای این مصوبه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  13  =  17