تساوی تیم فوتبال نوجوانان مقابل کانادا/ سرنوشت صعود به بازی آخر کشید

تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی مقابل تیم کانادا به تساوی رسید تا سرنوشت صعودش به بازی سوم مقابل اتریش کشیده شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی نوجوانان به مصاف کانادا رفت. در این بازی که از ساعت 16:30 امروز سه شنبه در ورزشگاه راشد امارات برگزار شد تیم کشورمان در نهایت مقابل کانادا به تساوی یک بر یک رسید. تک گل تیم ایران را امیرحسین کریمی در دقیقه 9 روی یک شوت دیدنی از راه دور به ثمر رساند. همچنین همیلتون در دقیقه 48 موفق شد کار را برای کانادا به تساوی بکشاند.

علی دوستی مهر در این دیدار از مهدی امینی، مصطفی هاشمی، حسین کریمی، سیدمجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. تیم کشورمان که از انگیزه‌های فراوانی برای برای غلبه بر حریف برخوردار بود شروع بهتری نسبت به حریف داشت و بعد از چند موقعیتی که خلق کرد دروازه حریف را روی شوت راه دور کریمی باز کرد.

بعد از این گل کانادا کمی بهتر شد و از عمق دفاع تیم کشورمان که آسیب پذیر نشان می‌داد تلاش کرد که کار را به تساوی بکشاند که مهاجمان این تیم در دو صحنه فرصت‌های تک به تک را از دست دادند. از دقیقه 30 بازی تیم ایران بار دیگر سوار بر بازی شد صاحب موقعیت‌های دیگری شد که از جمله آنها ضربه هزامی و ضربه کاشته عزت‌اللهی بود که با درخشش دروازه‌بان حریف این موقعیت‌ها از دست رفتند.

در نیمه دوم تیم کانادا خیلی زود موفق شد کار را به تساوی بکشاند. با این حال فشار حملات شاگردان علی دوستی مهر در این نیمه روی دروازه کانادا بیشتر شد. نوجوانان ایران موفق شدند در این نیمه دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه در بیاورند. در مهمترین صحنه، امیر حسین مظلوم مهاجم ایران با پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف می‌توانست گل دوم ایران را بزند ولی توپ وی به تیر اصابت کرد.

در حالی که تیم کانادا برای تمام شدن این بازی لحظه شماری می‌کرد، تیم نوجوانان ایران چند فرصت دیگر را در دقایق پایانی به دست آورد ولی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند تا این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ایران با این تساوی دو امتیازی شد تا سرنوشت صعود نوجوانان به بازی آخر مقابل اتریش کشیده شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =