استقلال – فولاد؛ سرت به کارت باشد!

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت. دیدارهای این هفته تحت تاثیر رای کمیته انضباطی برگزار خواهد شد که برای دومین بار از چند تیم به خاطر رفتارهای تماشاگرانشان یک امتیاز کم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از فردا پنجشنبه با برگزاری سه بازی آغاز می‌شود و در روز جمعه با دو مسابقه دیگر ادامه خواهد یافت. همزمانی برگزاری مسابقات جام حذفی با لیگ برتر باعث شده تا سه دیدار دیگر هفته چهاردهم روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود.

* صبای قم – مس کرمان

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که مهمترین سوژه این بازی محرومیت محمد مایلی کهن سرمربی صبا و نبودن وی روی نیمکت تیمش است. مایلی کهن چند روز پیش پس از حکم کمیته انضباطی به خاطر دیدار با پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد و حالا باید مقابل تیم قعرنشین لیگ، این محرومیت را تجربه کند. صبا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد، سه هفته است که در لیگ پیروز نشده و روز پنجشنبه امیدوار است به پیروزی برسد. البته رضا عنایتی مهاجم گلزن صبا هم به خاطر آسیب دیدگی به این بازی نمی‌رسد. این در حالی است که چتر ناکامی تیم مس حتی با وجود پرویز مظلومی هم از روی سر این تیم بسته نشده است. مظلومی معتقد است "آه" پشت سر تیمش قرار دارد که مس را به این روز انداخته است. باید دید مس می‌تواند اولین پیروزی خود را در لیگ سیزدهم کسب کند و به خودش تکانی بدهد یا تیم صبا با کنترل از راه دور توسط مایلی کهن در این دیدار به برتری می‌رسد.

* سپاهان اصفهان – ملوان انزلی

جایگاه تیم سپاهان در جدول رده بندی در روزهای گذشته دو بار تغییر کرد. این تیم بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل داماش در رده سوم قرار داشت ولی بعد از کسر امتیاز پرسپولیس توسط کمیته انضباطی، سپاهان مجددا به خاطر تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کرد. سپاهان حالا این شانس را دارد که با برتری مقابل ملوان و امید به توقف فولاد برابر استقلال به صدر جدول برسد و بتواند در نیم فصل خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند. از سوی دیگر تیم ملوان هفته گذشته برد روحیه بخشی را برابر گسترش فولاد تبریز به دست آورد تا حالا بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری راهی اصفهان شوند. ملوان در حال حاضر با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.
 

data-src=http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/1/211353_178.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72