فیلم: چه کسی بنرهای ضدمذاکره با آمریکا را به خیابان‌های پایتخت آورد؟

نصب حجم وسیعی از بنرهای بزرگ در نقاط مختلف تهران با طرح های نمادین مبلغ عدم هرگونه مذاکره با آمریکا که شبیه تصاویری است که در چند سال اخیر بیشتر دیده شده، این پرسش را پیش کشیده که چه نهادی با چه پشتوانه ای اقدام به نصب این حجم عظیم از تصاویر کرده و چه میزان تاثیرگذار خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تابناک از دو روز پیش گذرتان که به هر تقاطع کلیدی یا میدان مهم پایتخت افتاده باشد، شاهد یک المان مشترک بوده‌اید؛ تصاویری که بی شک طراحی و پیاده سازی شان دیروز و امروز صورت نپذیرفته و آن گونه که از مفاهیم قرارداده شده در آن از جمله نماد کاخ سفید به عنوان اثر مشترک در تمام آنها بر می آید، قرار است به مردم این هشدار را بدهد که نمی‌توان با آمریکا پای میز مذاکره نشست و ایالات متحده زبان مذاکره را نمی‌فهمد.


در یکی از این تصاویر، یک سوی میز مذاکره شخصی با کت و شلوار نظامی مقابل شخصی با ریش پرفسوری نشسته و ظاهراً اشاره مستقیمی به مذاکرات اخیر دارد. در تصویر دیگر دستی برای گرفتن دستی دیگر دراز شده که به دست شیطان تعبیر شده و در تصویر سومی که بیشتر در سطح پایتخت دیده می‌شود، مردی به همراه سگ وحشی پای میز مذاکره نشسته است. 

فیلم:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  ⁄  41  =