در هفته چهاردهم لیگ برتر چه گذشت؟

شکست اصفهانی‌ها در برابر گیلانی‌ها، ناکامی اهوازی‌ها، درخشش تراکتورسازی و استقلال و البته صدرنشینی پرسپولیس، مهمترین وقایع هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در نخستین روز از هفته چهاردهم، مس قعرنشین موفق شد یک امتیاز از صبا در قم بگیرد و کورسوی امیدی برای هوادارانش در هفته‌های آینده، ایجاد کند. بازی صبا و مس با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و این چهار گل تاثیر زیادی در رقم خوردن هفته چهاردهم به عنوان پرگل‌ترین هفته لیگ برتر از آغاز این فصل تا به این‌جا داشت.

در دیگر بازی روز نخست، ملوان بندر انزلی موفق سپاهان را در اصفهان 2 بر 1 شکست دهد. پیروزی ملوان بیش از هر چیز به کام پرسپولیس تمام شد؛ چرا که برد سپاهان در بازی با ملوان، مانع از صدرنشینی پرسپولیس می‌شد. علاوه بر این، رحمان احمدی با دو گلی که در این بازی دریافت کرد، اکنون، با 9 گل خورده، سه گل بیشتر از نیلسون پرسپولیسی دریافت کرده است.  

در سومین بازی روز نخست، داماش گیلان در خانه خودش 5 بر 1 ذوب آهن اصفهان را شکست داد و با 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول جای گرفت. این چهارمین برد داماش در طول فصل جاری بود.

در دومین روز از هفته چهاردهم، نفت تهران در تبریز موفق شد 2 بر 1 از سد گسترش فولاد تبریز بگذرد. نفت اکنون با 25 امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر است. گسترش فولاد نیز ظاهراً پس از شروع خوب در لیگ برتر، اکنون در سراشیبی افتاده است و با 16 امتیاز در رده دهم جدول جای دارد. آنها تا همین چند هفته پیش امیدوار بودند که به تراکتورسازی برسند اما اکنون 9 امتیاز عقب‌تر از تراکتورند.
 

height=165
آندو تیموریان با شوتی سهمگین دروازه فولاد را فرو ریخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1