تحصن طلاب در اعتراض به کنسرت‌ها

تحصن برخی طلاب در اعتراض به کنسرت موسیقی یکی از خوانندگان، مسئولان امر را مجبور کرد این کنسرت که قرار بود یکشنبه شب در آبادان برگزار شود، لغو کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، روز 29 مهر ماه امسال به مناسبت اعیاد قربان و غدیر جشن بزرگی با حضور مهدی احمدوند، مهدی مقدم (دو خواننده کشور)، مهران غفوریان و سامان گوران (بازیگران طنز کشور) در محل مجموعه ورزشی شهرداری آبادان برگزار شد که به اذعان بسیاری از طلاب، روحانیون و انصار حزب الله مغایر با شئونات اسلامی و انقلابی بود.

مسئول دفتر امام جمعه آبادان که به عنوان یکی از معترضان در جمع حاضر بود در گفتگو با مهر با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی شهر مصوبه ای مبنی بر اینکه اگر کنسرتی بخواهد برگزار شود باید محتویات آن طی درخواستی به این شورا ارائه شود، گفت: این درخواست پس از طرح در شورا که متشکل از امام جمعه، فرماندار، سپاه و اداره ارشاد به عنوان اعضای اصلی است بررسی و در صورت تائید مجوز اجرا برای آن صادر می شود. به این ترتیب مجریان برگزاری کنسرت حق برگزاری دارند.

حجت الاسلام فریحی افزود: متاسفانه کنسرتهایی که اخیرا برگزار می شود و از جمله کنسرت (یکشنبه شب) مجید خراطها بدون مجوز و بدون هماهنگی با شورای فرهنگ عمومی شهر بوده است.

وی اظهار داشت: امام جمعه در این خصوص به هیچ کس نامه ای برای بلا مانع بودن برگزاری کنسرت نداده است. امام جمعه آبادان پیشتر مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده بود و در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته نیز به طور رسمی این مخالفت را اعلام کرد و این جمع معترضان در همراهی و تائید گفته ها امام جمعه دست به این تجمع اعتراض آمیز زده اند.

data-src=http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/8/6/313360_800.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  ⁄  13  =