حدادی‌فر را با ۲۰ بازیکن هم معاوضه نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با رد شایعات پیرامون انتقال قاسم حدادی فر گفت: قاسم حدادی‌فر یکی از افتخارات باشگاه ذوب‌آهن به شمار می‌رود و حاضر نیستیم او را با 20 بازیکن نیز معاوضه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون شایعاتی که این روزها و در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات در خصوص معاوضه قاسم حدادی فر با یکی از تیم های لیگ برتری مطرح شده، اظهار داشت: حدادی فر یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن به شمار می‌رود و در تمامی موفقیت‌های یک دهه اخیر فوتبال ذوب‌آهن در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نقش به سزایی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت ماندن این هافبک ذوب‌آهن در تیم اصفهانی افزود: بدون تردید این بازیکن در خانه خود خواهد ماند و اجازه انتقال وی را نخواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: قاسم حدادی‌فر از خانواده بزرگ کارخانه ذوب‌آهن محسوب می‌شود و این افتخار را باشگاه ذوب‌آهن دارد که از این بازیکن با اخلاق و ملی‌پوش در ادامه راه رو‌به رشد خود استفاده بهینه کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ این بازیکن در تیم ذوب‌آهن اضافه کرد: بطور حتم شرایط ذوب‌آهن به زودی تغییر خواهد کرد و ما برای تداوم موفقیت‌های خود به حضور موثر قاسم حدادی‌فر نیاز داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  62