اهل سنت استان کرمانشاه حادثه تروریستی سراوان را محکوم می کنند

امام جمعه شهر ازگله گفت: حادثه تروریستی سراوان با هدف تفرقه افکنی و به دلیل عصبانیت از وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در ایران توسط گروه های تروریستی عامل آمریکا و رژیم اسرائیل برنامه ریزی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ملا محمد براتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه تروریستی سراوان و به شهادت رساندن سربازان و غیورمردان مرزبانی کشور یک اقدام تروریستی برای بر هم زدن وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در کشور ایران بود.

براتی گفت: در منطقه غرب کشور و در استانی مثل کرمانشاه هم که شیعه و سنی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و مشترکات آنها مثل مبارزه با ظلم و استکبار خار چشم دشمن شده نیز چنین اقدامات ددمنشانه ای اتفاق می افتد که نشان دهنده عصبانیت آنها از این وحدت و یک دلی است.

امام جمعه شهر ازگله گفت: مردم مسلمان ایران در برابر این توطئه های شوم هوشیار هستند و اجازه نخواهند داد چنین اقداماتی که تجربه آن را هم بسیار داشته اند عامل بر هم زدن وحدت آنها شود.

وی تأکید کرد: خانواده های شهیدان حادثه سراوان بدانند که مردم مسلمان اهل سنت ایران در غم و اندوه آنها شریک هستند و در برابر هرگونه تفرقه افکنی علیه نظام و مردم ایران اسلامی ایستاده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  9